掃呢頁CODE去手機

2021年3月18日 星期四

姚子羚:樓都睇埋!姚子羚自揭曾「逃婚」 原因係? #姚子羚

踏入40歲的姚子羚,入行18年,感情史不多,為人所知的,是和鄭子邦於2018年結束3年情,兩年前她與夜場老闆Raymond撻着,不幸背上「小三」之名, ...




踏入40歲的姚子羚,入行18年,感情史不多,為人所知的,是和鄭子邦於2018年結束3年情,兩年前她與夜場老闆Raymond撻着,不幸背上「小三」之名,但其實子羚是受害者,不過有指她已原諒對方並「翻撻」,每問及此時,她都表示不想說多。


日前訪問中,她再被問及現時感情狀況,子羚只謂:「我都講過,不嬲感情都選擇低調,我對感情係一個好認真嘅人,無論追求者、前度又或係另一半,我都唔想身邊人有壓力,佢哋係圈外人,有時畀人起底,啲資料都係錯嘅,我性格又唔鍾意解釋,解釋只會間接傷害到更多人,自己亦要承受好多,我只想保護大家。」子羚不諱言渴望如好姊妹李施嬅般,到正式踏入教堂一日,才跟大家分享喜悅,她謂:「我唔係鍾意收收埋埋,但未到嗰刻我都唔想公開,唔係為自己辯護,身邊朋友知我係咩人就得。 」


仍然相信愛情


屢次被指「逼婚」而引致戀情觸礁,其實子羚只希望找到一個真正可付託終生的人,她更自爆多年前曾「逃婚」,最終分手收場。她謂:「啲人成日話我『逼婚』,係與唔係,清者自清,對我嚟講感情生活係幾私隱,再解釋都冇用,兩個人喺埋一齊係冇得逼,就算你今日逼到對方結婚,唔啱嘅都會離婚!嗰陣我同男朋友提及過結婚,大家仲去埋睇樓添,最終冇結係因為大家價值觀唔同,我嗰刻覺得佢未係我人生可以行埋落去嗰個,唔Work咪唔繼續囉!」


曾遭遇失敗,但子羚仍相信愛情,她坦言不會因此卻步:「好多嘢都係Timing問題,就算一個花花公子、浪子都有想定下來嘅一日,睇吓你遇唔遇到啫,唔好話男人,就算係女人都可能嗰一刻唔想結婚,想向事業衝刺,我覺得男人點都要顧家、有責任心,願意同你同甘共苦,呢樣嘢唔係純粹感覺就得,我都尋找緊兩樣都俱備。」


演活中女監製大讚


現時播映的劇集《大步走》中,子羚飾演何家欣一角,角色是「中女」,帶點傻氣,子羚未曾演過這類角色,笑言「何家欣」某程度與自己相似:「我都係一個男仔頭、傻大姐,角色將子羚某部分投放出嚟,喜劇對我嚟講係挑戰,唔用力做角色唔豐富,做得多又怕太誇張,不過可以畀大家見到我真正戲外嘅另一面都好。」合作多次的拍檔陳山聰力讚子羚演活這個角色,做得相當好。子羚亦指編審估不到她演活「中女」,更開心謂:「我家姐都有讚我,話做得好自然、好搞笑,自己已經覺得好開心。」


感情急唔嚟


女人踏入30與40歲生理與心理分別都很大,子羚對於「中女」這個稱號笑言「Feel緊」,她說:「自己冇去介意,等如生咗小朋友,你唔會同人講我唔係媽媽嚟!我只能講,就算我係媽媽,我都係一個靚媽媽,就算我係一個中女,我都希望有自己嘅生活態度,Keep得好靚。」


問到踏入40歲會否快些結婚、生小朋友時,她說:「的確人大咗要用時間了解一個人,冇以前咁大勇氣,好多嘢估計唔到,可能一拍就結婚,又可能拍拖6、7年都唔知咩事,我係相信愛情感覺,但我亦明白人生要面對現實,搵唔搵到一個適合你嘅人共度下半生呢?呢啲嘢真係急唔嚟!」


場地提供:Amelia by Paulo Airaudo@ Harbour City
化妝:Henry Li
髮型:Taylor Wan @Hair Corner K-11

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!