掃呢頁CODE去手機

2021年3月18日 星期四

廖碧兒惹是非形象太深嚇怕小儀 林文龍「見證」與劉愷威戀情 #劉愷威 #小儀 #廖碧兒 #林文龍

廖碧兒(Bernice)最近與林曉峰為ViuTV主持《是滴是友》,將於明晚播出的一集,找來小儀做嘉賓,談到兩人的相識經過,小儀表示當時友人的飯局認識, ...






廖碧兒(Bernice)最近與林曉峰為ViuTV主持《是滴是友》,將於明晚播出的一集,找來小儀做嘉賓,談到兩人的相識經過,小儀表示當時友人的飯局認識,不過最初知道Bernice有份出席飯局,未有正式接觸之前,小儀直言有點害怕:「因為Bernice畀我嘅感覺係好多是非,多是非唔係來自Bernice,而係周邊好多新聞關於佢,我擔心會講錯嘢。」與Bernice相處後,小儀對她有另一看法,發覺原來對方與自己一樣儍,是一個非常簡單的女生。

另一方面,Bernice日前亦現身網上節目《今晚有牌打》,今次與林文龍、鄧兆尊和苑瓊丹開枱,這個組合在10多年前的大台劇集《皆大歡喜》中出現過,相隔多年再聚。節目中,苑仔追問Bernice與劉愷威的一段情,苑仔取笑Berncie:「乜佢兩個唔係一嚟就一齊㗎咩?」龍爺扮「知情人士」笑指兩人一起是有過程,Bernice即時搶答︰「我唔記得」龍爺笑笑再說:「你梗係話唔記得啦,我記得嘛!」聽到苑仔和龍爺一唱一和,Bernice扮儍笑說:「冇一齊過……唔係個個都咁講㗎咩?」

Bernice又指當年中文不好,需要用很多時間繙譯對白,苑仔表示既然兩人拍拖,劉愷威可以充當繙譯員,龍爺趁機「攝位」爆出一句:「繙繙吓就返咗你屋企」Bernice笑稱︰「冇喎,我都冇屋企!」接着苑仔很順口地說:「即係你返咗佢(劉愷威)屋企喇?」Bernice口快快說:「係!因為有皇上(劉丹)喺度!」不過,一問到兩人分手原因,Bernice拉埋龍爺落水:「因為我同咗佢一齊咗嘛!」

至於目前的感情狀況,Bernice說有男士追求,苑仔笑稱她多緋聞,Bernice則說:「我根本都冇講過嘢,係啲人自己寫!」

小儀最初對廖碧兒印象麻麻,感覺對方有很多是非。


經過一輪相處,小儀對廖碧兒改觀。


廖碧兒被苑仔追問當年與劉愷威的戀情。(影片截圖)


廖碧兒日前出席林文龍主持的網上節目。(影片截圖)


-----------------------------

《蘋果》英文版免費試睇:了解更多

英文版已登錄《蘋果》App,立即下載/ 更新iOS/Android

-----------------------------

支持蘋果深度報道,深入社區,踢爆權貴,即Like蘋果專題及調查組FB專頁


鍾意就快D Share啦!