掃呢頁CODE去手機

2021年4月20日 星期二

廖啟智安息禮︱智叔生前最愛電影《籠民》陳敏兒:佢話30年後無改善 劏房係香港人嘅恥辱 #廖啟智

廖啟智安息禮︱智叔生前最愛電影《籠民》陳敏兒:佢話30年後無改善 劏房係香港人嘅恥辱
廖啟智安息禮︱智叔生前最愛電影《籠民》陳敏兒:佢話30年後無改善劏房係香港人嘅恥辱發布日期:2021-04-2017:10已複製廖啟智安息禮於今日下午 ...




  • 廖啟智安息禮︱智叔生前最愛電影《籠民》陳敏兒:佢話30年後無改善 劏房係香港人嘅恥辱

  • 發布日期:2021-04-20 17:10






廖啟智安息禮於今日下午二時半,假尖沙嘴聖安德烈堂舉行,家人以短跑選手形容他的人生:「全程用晒所有拚勁,全力以赴,無一刻俾自己停落嚟,衝到最盡,佢係全力以赴,做好人生每個角色。」

在悼念片裡,道出智叔追夢的崎嶇與毅力,生前他在訪問說:「第一份職業就係喺片場做錄音室助理,去攝影棚負責收音,到後來就去做攝影助手,從而到無綫訓練班,我覺得自己都係時候,所以就嘗試去考。我記得係曾經失敗過,當我完成三個面試階段後,滿懷信心,以為自己可以加入訓練班,點知名落孫山。心裡面一直唔開心咗兩年,直至第八期再招考時,我就再戰江湖,再去報考,呢一次就成功被取錄。」

遺孀陳敏兒說:「佢真係好努力,寫信俾導演,向電影公司高層毛遂自薦,周圍敲劇團嘅門,希望別人俾佢機會,但好可惜都是無機會,那正正因為演戲夢想唔係一帆風順,故佢對年輕人特別有份同理心,如果佢哋想演戲,對電影有興趣,佢真係好樂意幫忙。」

「佢唔會理劇本收唔收得,只係單純地認為,只要你想發電影夢,想喺呢一行發展,佢都願意陪你跑一程,所以點解當時工作已經好忙,但仍願意接受浸大學院邀請為表演系教演技,正正佢想幫一班年輕人圓電影夢。」

遺孀陳敏兒說,當年智叔多次向電影公司高層毛遂自薦,周圍敲劇團嘅門:「希望別人俾佢機會,但好可惜都是無機會,那正正因為演戲夢想唔係一帆風順,故佢對年輕人特別有份同理心,如果佢哋想演戲,對電影有興趣,佢真係好樂意幫忙。」
遺孀陳敏兒說,當年智叔多次向電影公司高層毛遂自薦,周圍敲劇團嘅門:「希望別人俾佢機會,但好可惜都是無機會,那正正因為演戲夢想唔係一帆風順,故佢對年輕人特別有份同理心,如果佢哋想演戲,對電影有興趣,佢真係好樂意幫忙。」
 生前為浸大電影系執教鞭,網紅程仁富是他學生之一。

生前為浸大電影系執教鞭,網紅程仁富是他學生之一。


片中有他在浸大為執教的最後一批學生,道出智叔給他們最後的教導,其中一位學生說:「佢話你要信做戲係真嘅!」,「佢最後一堂,竟同我哋講對唔住,佢話好後悔無迫我哋自律,作為一位咁資深嘅演員,跟我哋講對唔住,相信佢都需要好大嘅勇氣。」說罷那位女學生流下淚來。

演戲,除是他畢生志向與熱愛,還帶一份對社會的使命。陳敏兒在片中分享:「佢拍咗多套電影,問佢最愛邊套,佢話係《籠民》,我問點解,係咪因為呢套戲為你攞咗金像獎?佢話唔係,只係因為呢套電影,反映咗社會問題,拍戲就要拍呢啲戲,好有意義,但佢自己都話好諷刺,三十幾年前拍嘅《籠民》,講籠屋問題,三十幾年後嘅香港,呢個問題無改善,仲多咗一樣嘢叫劏房,廖啟智成日話,劏房係香港人嘅恥辱,佢雖然係一個小演員,但佢對社會基層嘅需要,有一個關懷嘅心。」

生前智叔接拍電影《十年》,他參演的單元,尤如預言一樣的《十年.本地蛋》,當中金句對白:「千祈唔好慣,就係因為我哋乜嘢都慣晒,先搞到你哋咁。」智叔,你透過電影表達對人對香港的愛,銘記於心。
智叔拍戲,還帶著一份使命感,就是透過表演,喚起社會對基層的關愛。

智叔拍戲,還帶著一份使命感,就是透過表演,喚起社會對基層的關愛。
他參予過百部電影中,《籠民》是他最愛,因為:「呢套電影,反映咗社會問題,拍戲就要拍呢啲戲,好有意義。」

他參予過百部電影中,《籠民》是他最愛,因為:「呢套電影,反映咗社會問題,拍戲就要拍呢啲戲,好有意義。」
 智叔的一位學生說:「佢最後一堂,竟同我哋講對唔住,佢話好後悔無迫我哋自律,作為一位咁資深嘅演員,跟我哋講對唔住,相信佢都需要好大嘅勇氣。」說罷掉下淚來。

智叔的一位學生說:「佢最後一堂,竟同我哋講對唔住,佢話好後悔無迫我哋自律,作為一位咁資深嘅演員,跟我哋講對唔住,相信佢都需要好大嘅勇氣。」說罷掉下淚來。


----------------------------

壹週刊 31年 和你壹路同行

回顧31年走過的路

----------------------------

和你壹起撐徽章 良心商店及網店有售

了解更多

-----------------------------

守住新聞自由 和你撐壹週刊計劃 每月港幣$300起

按此了解更多


鍾意就快D Share啦!