掃呢頁CODE去手機

2021年4月20日 星期二

陳自瑤:被阿Bob惡搞黑面!陳自瑤唔嬲:我依家笑緊㗎! #Bob #林盛斌 #鍾鎮濤 #阿B #陳自瑤

無綫新節目《好聲好戲》今日進行錄影,主持人有阮兆祥及賴慰玲,汪明荃、韓馬利及陳永信是主席評判,嘉賓方面有陳自瑤(YoYo)、洪永城、林夏薇、郭子豪、楊 ...




無綫新節目《好聲好戲》今日進行錄影,主持人有阮兆祥及賴慰玲,汪明荃、韓馬利及陳永信是主席評判,嘉賓方面有陳自瑤(YoYo)、洪永城、林夏薇、郭子豪、楊潮凱及羅毓儀。參賽者之一的YoYo於受訪時表示壓力爆煲,練配音練到把聲都拆,早兩日又疑喉嚨痛發炎,即刻要食消炎藥:「今日把聲算好番啲,練到係唔敢再練,嚇死我!導師話我長期咁練會搞到聲帶疲勞,所以叫我咪嘴記位先,把聲沙可能關壓力、緊張、情緒事。」


她又自爆昨日發噩夢,夢見類似身在舞台,下個便要上台演出,但臨時不見了稿:「勁驚咁喺個櫃到摷,夢到埋楊潮凱,佢安慰我、叫我唔好緊張。(怕夢境重現現實?)都驚!今日錄咗少少都Feel到喉嚨收窄。」續透露為突破自己,專登於自選配音環節挑選非經常演出角色:「既然要玩就玩突破,咁先有新鮮感,不過難度好高。(覺得自己演戲好啲?)鍾意演戲,但如果要搵我配音都無任歡迎!」


講到林盛斌(Bob)跟太太Pearl於新一集的《開心大綜藝》惡搞王浩信攞視帝多謝她但「黑面」的經典場面,YoYo多次表示未有睇節目,因要背劇本準備配音比賽,更自嘲:「我依家笑緊㗎!冇睇所以唔知發生咩事,但OK嘅、唔緊要,最緊要啲觀眾睇得開心。(唔會嬲、唔開心?)唔會!呢個節目都係想大家開開心心。(之後成日扮你會唔鍾意?)向好嘅方面諗係開心,起碼有人扮我。(黑面係你嘅代表作?)大家留意我嚟緊啲戲」


另外,有傳港姐冠軍黃嘉雯介入好姊妹連詩雅(Shiga)跟男友陳家樂的戀情,YoYo聞言即單手遮掩O嘴,然後反問:「係咩?」繼而耍手擰頭兼求饒:「我呢排真係好忙,有單咁嘅新聞我都唔知,而我係乜都唔知,唔好問我,我唔識答亦唔方便。(有同Shiga聯絡?)有,佢好辛苦開緊工,希望佢快啲返。(冇Send唔開心嘅Emoji?)冇,依家係新聞講啫、都係傳媒講係佢男友啫,留番畀當事人答」



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!