掃呢頁CODE去手機

2021年4月20日 星期二

廖啟智安息禮丨長子文哲難忘父親溺愛 次子文信成最後一位學生 #廖啟智

在廖啟智的安息禮上,智叔一對兒子文哲與文信為父親吹口琴奏樂,然後緊隨母親陳敏兒在台上分享跟爸爸的難忘往事。兩兄弟均以大家熟悉名字「智叔」來稱呼爸爸。束 ...






在廖啟智的安息禮上,智叔一對兒子文哲與文信為父親吹口琴奏樂,然後緊隨母親陳敏兒在台上分享跟爸爸的難忘往事。兩兄弟均以大家熟悉名字「智叔」來稱呼爸爸。

束起長髮的長子文哲先致悼辭,他從小學時候開始談起:「智叔係一個非常愛家人嘅人,係好愛我嘅爸爸,近乎溺愛。我讀小學嘅時候,智叔無論幾忙,都會接送我返學同放學。我升高小時,覺得自己大個仔,同佢提議我自行放學,佢第一個反應係應承,但心裏面好擔心我,喺佢心目中我仲係小朋友,但佢都應承我嘅要決定,咁我好開心同同學搭幾個站返屋企,其實我知道有幾次,佢喺學校跟住我直至我返到屋企,確保我嘅平安。喺呢件事上,睇得到佢好尊重我嘅決定,但同時亦好關心我,暗中保護我,而畀我去嘗試呢個位,我係好感恩。」

文哲再指自己年紀漸長,父子關係並不是特別好,全因爸爸是一位嚴守紀律,界線定得好清晰的人,而他則是隨性、我行我素的人,他說:「我哋嘅差異越嚟越大,有段時間我好驚同佢相處,因為佢對我好多行為非常不滿,佢有責怪我,但同時都尊重我所有決定。呢段時間我哋相處唔係咁開心,我錯覺覺得佢心底裏唔鍾意我。之後我去澳洲讀書,離開去異地、離開父母,而每次放假返嚟,佢都會去機場接我,見到智叔第一眼,佢係打從心底去笑出嚟,見到佢係非常掛住我。雖然之前唔鍾意相處,性格不合有差異,但佢呢個笑容令到我有返屋企嘅感覺,我知佢係一個非常愛我嘅爸爸。」

之後輪到文信分享往事:「我同爸爸幾friendly,我哋都會叫佢做『智叔』,我而家做production,佢畀咗好多意見,當我條片出街時,就會喺屋企電視播出嚟。我平時好怕醜,都唔敢畀人睇,但係家人同佢我就放心畀佢哋睇,佢每次都會畀好多寶貴意見我。」

文信其後講到今年初智叔再度入院,他便找一些勵志小故事到醫院讀給智叔聽,可以幫對方解悶,他說:「佢真係好鍾意教人,佢每次都執我啲字,話我有時尾音冇禮貌,又捉我冇抑揚頓挫,速度要快啲,有時要平靜啲,嗰啲就成為我哋喺醫院嘅活動,每日講故事,佢再畀意見我。」

文信又指他們一家人在醫院會有圍讀劇本《相約星期二》:「故事喺患絕症教授在生前舉行安息禮,因為佢覺得死後先舉行,朋友親人所講嘅嘢佢就冇法再聽,係可惜嘅事。智叔就叫我哋寫信畀佢,然後讀畀佢聽。媽咪仲搵智叔朋友、親友同埋同事錄片畀佢睇,佢睇完之後,知道好多人愛錫佢,佢好開心。」文信表示現在繼續有拍片,不過已經沒有智叔再教自己,他很榮幸成為智叔最後一位學生,他說:「他說:「我希望能夠成為佢proud of嘅學生同兒子。」

接着,敏兒代表已離世的細仔文諾分享父子間往事,敏兒指諾諾於06年返回天家,當時他們想令諾諾明白天堂是甚麼地方,於是以小朋友明白的簡單文字跟他講解,並且一家5口做了一首屬於他們的歌《天家裡》,敏兒說:「智叔每日都好思念個仔,佢日日都聽呢首歌,係聽足咁多年,喺醫院都繼續聽,佢仲話安息禮上一定要播呢首歌畀大家聽。」禮堂隨即播出廖家所唱的歌曲《天家裡》。

文哲指自己年紀漸長,父子關係並非特別好,全因爸爸是一位嚴守紀律,而他則是隨性、我行我素。


文信稱跟爸爸幾friendly,我哋都會叫佢做「智叔」。


文哲與文信在安息禮上吹口琴奏樂獻給父親。


廖啟智一家5口合照。


幼子文諾於2003年被發現患有血癌,不幸於2006年病逝,讓智叔極度痛心。


智叔一向重視家人相處,曾講過「有哪裏會比家更安全和溫暖呢」。


-----------------------------

蘋果初心不變!26周年「撐蘋果Tee」預售:

你的優惠訂購海外訂購按此

-----------------------------

支持蘋果深度報道,深入社區,踢爆權貴,即Like蘋果專題及調查組FB專頁


鍾意就快D Share啦!