掃呢頁CODE去手機

2021年4月14日 星期三

張秀文:32D張秀文變身AV女優 搞乜隻腳傷晒? #張秀文

藝人張秀文、敖嘉年及蔣家旻等,晚上現身電視城,出席主演劇集《欺詐劇團》網上宣傳活動。該劇只得8集,但製作認真、拍足兩、三個月,而為配合myTVSUPE ...




藝人張秀文、敖嘉年及蔣家旻等,晚上現身電視城,出席主演劇集《欺詐劇團》網上宣傳活動。該劇只得8集,但製作認真、拍足兩、三個月,而為配合myTV SUPER周年,將於4月16日一口氣於myTV Gold上架。


冇膽晒性感


該劇題材踩界,牽涉到AV女優等話題,扮演劇團女演員的秀文為籌募資金開拍電影,竟以AV女優身份影封面呃人。而「AV影碟」製作相當認真,秀文特意穿上性感內衣拍照,再加上「最強素人」、「D Cup」等敏感字眼製成實物,幾可亂真,成為劇集彩蛋!秀文受訪時笑言:「好真實。(真係D Cup?)要講㗎⋯32D,我應該瘦咗。(要着內衣喎!)真係近期最性感嘅1次,我發覺我自己愈嚟愈冇膽,唔可以好似以前咁(性感)。」


玩遊戲受傷


談到戲內性感演出,她說:「首集我就要盛裝去見老闆,希望攞到電影資金,可惜對方最終冇出現,造型好冷艷,騷晒我身材出嚟!」記者赫然發現其玉腿布滿紅印及瘀痕,她解釋說:「因為近排多咗返嚟公司,電視城好多蚊。咁我參加綜藝節目玩遊戲,同森美一齊跌,兩敗俱傷,佢擦走咗啲皮,我就瘀晒。」



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!