掃呢頁CODE去手機

2021年4月14日 星期三

樂易玲自稱TVB市場佔有率高 網民嘲志偉祖藍叠高扮193 #TVB #樂易玲 #王祖藍

香港的電視圈近日終於有返啲聲氣,TVB以食老本的扮嘢綜藝節目《開心大綜藝》來對撼ViuTV舉行史上首屆《最後一屆口罩小姐選舉》,節目雖然已在周日(11 ...






香港的電視圈近日終於有返啲聲氣,TVB以食老本的扮嘢綜藝節目《開心大綜藝》來對撼ViuTV舉行史上首屆《最後一屆口罩小姐選舉》,節目雖然已在周日(11號)晚播完,但隨之而來的口水戰未落幕,貴為副總經理、全面負責綜藝及資訊娛樂節目的曾志偉表示,ViuTV收視只得4點,而題材偏門,認為99台應該與J2台比較,而非與翡翠台比較;而有份主持《口罩小姐》的193@ERROR則以「收視點得嗰幾百部電視機,我哋不嬲都唔介意」反擊,成為觀眾近日茶餘飯後的話題。

一向與傳媒關係友好的曾志偉,今日與另外2位副總經理曾勵珍及樂易玲一同出席大台活動,但他疑為避風頭,拒絕接受傳媒訪問,情況罕見;而今天更是曾志偉的68歲生日。反而分別掌管戲劇製作及藝員管理的曾勵珍及樂易玲「代為」受訪,被問到外界盛傳大台將在本周日(18日)播出加長版的《大綜藝》,來撼ViuTV的《CHILL CLUB推介榜年度推介20/21》,她們異口同聲地表示未有聽聞節目有調動。

TVB大股東黎瑞剛日前在專訪中明言對TVB「非常不滿意」,曾勵珍即指:「老細批評係啱嘅,畀一個啱嘅批評我哋,我哋就往住一個更加好嘅方向,咁我哋先會進步吖嘛!」樂小姐隨即補充指:「無論係每一個崗位嘅同事又好,我哋又好,其實都想有指引,不管老闆講又好,外界聲音都好,我哋都係好樂意接受同改進,希望我哋努力大家會慢慢睇到囉。我睇到我哋呢排嘅節目出咗嚟,喺外界嘅反應其實都唔錯㗎,有啲我哋自己睇返重播,我哋都忍唔住再笑,所以我覺得我哋最低限度帶到歡樂畀屋企嘅觀眾。」

樂小姐更講到電視節目,擺明係畀長輩睇!「有時我哋啲後生仔個個出晒去街,咁屋企嘅爹哋媽咪、爺爺嫲嫲都要睇電視㗎,大家開開心心咁笑一餐,返到嚟啲細路哥見到爹哋媽咪開心,屋企嘅公公婆婆開心,咁佢哋自己追返上去睇都開心。」態度十分樂觀。

提到近日的「收視之戰」,樂小姐強調:「如果以rating嚟講,我哋嘅rating真係佔咗市場比率係好高嘅,不過,我哋當然係覺得有競爭先好玩㗎嘛!你啲波一個人踢有乜用呢?你打羽毛球好、打網球好,你都要有個對手搓個波落去,所以我覺得我哋任何競爭都係歡迎嘅,唔係話邊個TV或者邊個TV,唔係對外嘅競爭,對內、自己都要同自己競爭。」她又指有時見到劇集的收視有進步,自己都會覺得開心:「我覺得個競爭係刺激我哋向前進步係必要條件嚟,所以唔係因為乜嘢而話有壓力,如果我哋自己覺得工作冇壓力嘅話,我覺得我哋已經係要退休㗎喇!我哋係要畀自己壓力,係要畀自己進步。」

雖然《大綜藝》是否以「加碼」來迎戰仍未有官方公佈,但網上討論區就有網民開po討論,有不少網民甚至「交橋」畀大台,提議有甚麼好睇頭的,當中有人提議搵曾志偉與無綫首席創意官王祖藍互叠來扮193!曾志偉與王祖藍的身高約1.6米,如果以「騎膊馬」來計,叠起嚟講……

未知今日訪問多次表示會聽取外界意見的樂小姐,會否向公司建議接納網民的提議呢?

今日生日的曾志偉出席TVB活動,但罕有地沒有受訪。


曾勵珍(左)與樂易玲表示會接受外界意見,並改進節目。


有網民提議搵曾志偉與王祖藍叠高來扮193。(互聯網圖片)


網民在網上討論區「交橋」畀大台。(互聯網圖片)


-----------------------------

蘋果初心不變!26周年「撐蘋果Tee」預售:

你的優惠訂購海外訂購按此

-----------------------------

支持蘋果深度報道,深入社區,踢爆權貴,即Like蘋果專題及調查組FB專頁


鍾意就快D Share啦!