掃呢頁CODE去手機

2021年4月14日 星期三

簡淑兒@少女標本:旗袍Look勁有女人味!簡淑兒為家姐獻出第1次 #簡淑兒

好優雅呀!藝人簡淑兒一身旗袍look打扮,端莊秀麗,原來要為大家姐獻出「第1次」。近年拍劇為主的她少有擔任司儀工作,但為了家人也一於破例。事緣由美國回 ...




好優雅呀!


藝人簡淑兒一身旗袍look打扮,端莊秀麗,原來要為大家姐獻出「第1次」。近年拍劇為主的她少有擔任司儀工作,但為了家人也一於破例。事緣由美國回港發展後,對她照顧有加的大家姐近日結婚,她在婚宴上擔任星級司儀。


她在網上發文感謝姐姐照顧,更承諾日後會好好照顧自己,不用對方操心:「入行以嚟做MC次數一隻手數得晒。今次係第一次,相信亦會係唯一一次做Wedding MC,因為我家大小姐結婚。由我返嚟香港開始,我家姐就擔當咗爸媽嘅角色,去照顧我、關心我、支持我、擔心我、當然仲有話我。我以後會照顧好自己,唔會再令你擔心。你都要應承我,要開開心心,一輩子幸福,見到你幸福,比我自己幸福更加開心。」她自言一世人最幸運是有這個好家姐與家人。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!