掃呢頁CODE去手機

2021年4月14日 星期三

欺詐劇團︱蔣家旻與張秀文化身AV女優 拍到想喊:好似俾人虐待緊 #張秀文 #蔣家旻

蔣家旻接受《香港01》訪問時指DVD封面是真實拍攝而非Key圖:「係真影,我着住肚兜影咗個AV封面,後期製作咗DVD盒,再幫我加咗一滴眼淚,好無辜嘅表 ...






蔣家旻接受《香港01》訪問時指DVD封面是真實拍攝而非Key圖:「係真影,我着住肚兜影咗個AV封面,後期製作咗DVD盒,再幫我加咗一滴眼淚,好無辜嘅表情。」身旁的敖嘉年笑言:「DVD後面有啲色情嘢,係真嘅,但太激出唔到街。」這個AV封面亦勾起蔣家旻拍攝時的辛酸回憶:「搵捆綁師捆綁我,第一次俾人捆綁,又綁得好實。拍同綁又需要時間,導演未Roll機嗰時差啲想喊出嚟,覺得好似俾人虐待緊,原來之前拍劇俾人活埋好濕碎。」

身為男主角的敖嘉年同時有《欺詐劇團》及《伙記辦大事》推出,近期亦忙於宣傳。被問到重返無綫的感覺,他指沒有太大轉變:「我喺度長大,再返嚟冇咩點變,係啲攝影機唔同咗,年尾會再同公司合作。」

節目組更特意準備了影碟封面。(葉志明攝)


節目組更特意準備了影碟封面。(葉志明攝)


節目組更特意準備了影碟封面。(葉志明攝)


節目組更特意準備了影碟封面。(葉志明攝)


更叫記者影封面。(葉志明攝)


張秀文勁Surprise。(葉志明攝)


張秀文勁Surprise。(葉志明攝)


蔣家旻指DVD封面是真實拍攝而非Key圖。(葉志明攝)


蔣家旻指DVD封面是真實拍攝而非Key圖。(葉志明攝)


蔣家旻指DVD封面是真實拍攝而非Key圖。(葉志明攝)


蔣家旻指DVD封面是真實拍攝而非Key圖。(葉志明攝)


這個AV封面亦勾起蔣家旻拍攝時的辛酸回憶。(葉志明攝)


這個AV封面亦勾起蔣家旻拍攝時的辛酸回憶。(葉志明攝)


這個AV封面亦勾起蔣家旻拍攝時的辛酸回憶。(葉志明攝)



來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!