掃呢頁CODE去手機

2021年5月28日 星期五

小肥珍惜眼前視香港為家 憑歌聲陪伴大家不散 #小肥

小肥徐智勇憑住他的好嗓子,在娛樂圈打滾十多年,仍然保留親切感及貼地,就如你我身旁的老友。面對這個無力感橫行的時代,小肥以歌聲撐住大家,以11+1的方式 ...






小肥徐智勇憑住他的好嗓子,在娛樂圈打滾十多年,仍然保留親切感及貼地,就如你我身旁的老友。面對這個無力感橫行的時代,小肥以歌聲撐住大家,以11+1的方式回顧過去十年,提醒我們要時刻保持希望。

「嚟緊隻新碟籌備經年,同陳輝陽傾咗一個下晝,決定出10隻歌嘅翻唱碟,留意,係10隻歌先。大多數呢啲翻唱發燒碟,都係揀自己鍾意嘅歌,但係我哋唔係由自己出發,而係縮窄到由2010到2020呢10年嘅歌,係特別想送畀香港嘅年輕人,勉勵又好、叫佢哋繼續堅持又好啦。陳輝陽由選曲到編曲,都有想交帶嘅訊息同故事,係精心安排。大家到時最好順住聽,由開始雀仔叫大自然好明媚,充滿生機嘅聲音,到落雨陰沉行雷閃電,差唔多5至10分鐘,最尾陽光出返嚟咁樣,希望透過我哋嘅編曲、演繹,令大家聽到香港嘅陰晴圓缺,但到最後都有希望咁樣。」小肥日前在旺角接受《蘋果》專訪時說。

由10首歌添至12首歌,全因兩個重要契機:「加嗰首,係因為之前我喺(陳)志雲個直播出櫃,陳輝陽話一定要造首新歌講,於是就搵埋夕爺(林夕)幫我填詞。另一首係成隻碟嘅靈魂歌《年少無知》,即係大台電視劇主題曲,上年我哋點問都唔畀(版權),大家都知早前佢哋有人事變動,轉咗何麗全之後,我哋再問就一口答應,咁我梗係要唱埋啦。」小肥自爆錄碟的過程,雖然不會刻意聯想過去10年香港的光景,但亦被歌曲深深感動,更唱到抽泣:「有幾首自己都特別有感情,其中一首係小塵埃嘅《嗚》,呢首歌完全代表2019年,大家返去聽吓,個音樂好輕快,但係啲歌詞好悲壯,係好大嘅反差。我哋就邀請咗位12歲嘅天才兒童幫手吹小號,改編之後個反差再勁啲。」

回顧過去10年,最以光速改變的一定要數2019及2020年,小肥坦言經過疫情的考驗,讓他更享受工作的忙碌:「只要肯做肯試、唔好怕蝕底去接受每個工作,原來出嚟嘅效果可以好surprise。以前真係會嫌三嫌四,覺得『收工未呀?』、『拍咗我先咪得囉』,然後會問自己,呢樣嘢唔係你嚮往咩?點解唔enjoy。」去年的疫情,令人更懂得珍惜眼前人:「好多突然嘅生老病死,如果去到呢刻你都不知珍惜,返去瞓覺啦。而家除咗工作,有朋友約,盡量去得就去,因為可能真係冇下次,人生無常。」

香港人面對的歷煉,又豈止疫情?地理上歸類為澳門人的小肥,心理上早已視香港為家,但面對最近的移民潮,他可有考慮離開?小肥說:「移民,我有輕輕諗過,因為我有葡籍,要走只變賣物業就得。雖然我唔喺呢度出世,但係我都當咗呢度係我屋企,我兩個家姐同阿爸阿媽都係香港人嚟㗎嘛,尋根嘅話我都算係香港人。身邊好多朋友眨吓眼就移民去英國,真係突然間。走唔係問題,我覺得係每個人嘅選擇,我暫時嚟講都選擇唔走囉。」走與不走,絕對是個人的自由,祝福勇敢離開的人,留在這裏的彼此便好好扶持,說到底,只要人們心存善良及希望,身在哪裡都可以同行。

變的除了是生活的地方,生活的形式也都大不同。早已受時代巨輪衝擊的娛樂圈,經過這兩年的洗禮,以倍數加劇改變,小肥說:「我入行嗰陣,真係五花八門,書報攤講飲食嘅幾本、旅行嘅幾本、動漫又有幾本、打機又有幾本,八卦嗰啲有十幾本,而家真係會擔心書報攤仲有咩賣。我覺得幾可惜,呢個係時代轉變,好彩大家都接受,變咪變囉,我呢啲老人家,眷戀(過去)但唔代表唔接受,只因我愛懷念啫。好似有班年輕人覺得,Facebook甚至IG都係老人家用,我覺得唔係,你點經營係你嘅事,唔係專畀咩人玩,我覺得咁講好奇怪。」

提到新世代,自然要談談樂壇超新星姜濤,他的出現為香港娛樂圈帶來生氣,但同時亦令樂壇出現很大分歧?小肥不認同。他坦言由《全民造星》開始已留意姜濤:「覺得佢唔值嘅人,係因為少接觸、唔知道佢係邊個啫,但係我覺得佢值。正正就可能係慣性嘅大媒體,冇咁多人去追睇,而家出嚟嘅歌手或者歌都唔使受限制,反而百花齊放。你睇而家受歡迎嗰啲都未必由大媒體製造出嚟,係由民眾選出嚟,呢個趨勢係會繼續,反而香港樂壇會復活,唔係已死,我睇得出希望。」

採訪:盧妹

場地:EØN

化妝:Yen Lai

造型:Patrick Ho

小肥翻唱11首廣東歌,與樂迷回帶經歷香港過去的10年。


小肥獲好友陳輝陽與林夕,為他造新歌記錄出櫃心情。


自嘲是老人家的小肥,直言眷戀過去。


小肥雖然擁有葡國籍,但未有離開香港的打算。


小肥坦言疫情令他學會珍惜,不時相約朋友見面。


-----------------------------

蘋果App大升級 更簡潔更就手!了解更多立即下載體驗


鍾意就快D Share啦!