掃呢頁CODE去手機

2021年5月28日 星期五

李幸倪Gin Lee:Foul學員被網民鬧!Gin Lee睇負評唔開心 #Gin Lee #李幸倪

GinLee坦言有被網民「攻擊」。歌手GinLee(李幸倪)今日為慈善籌款騷綵排,跟衛蘭(Janice)一樣好期待跟李克勤合唱,希望之後會更多Cros ...




Gin Lee坦言有被網民「攻擊」。


歌手Gin Lee(李幸倪)今日為慈善籌款騷綵排,跟衛蘭(Janice)一樣好期待跟李克勤合唱,希望之後會更多Crossover機會,另外,她又透露會以師姐身份帶領師弟妹Mike(曾比特)及Kerryta演出。


講到她近日於《聲夢傳奇》真情流露,頻頻眼濕濕,她笑謂自己比較肉緊,因為跟學員之間建立了感情及信任:「一入個氣氛就特別着緊,最近我係諗佢哋啲嘢多過自己嘅嘢,見到佢哋有所成長、進入會好開心。」覺得之後可以成真正導演教人唱歌?Gin Lee反而笑說比賽過程中感覺似訓練做家長,猶如突然多了一班小朋友:「佢哋都好細個,開頭都以為教唱歌為主,但後尾發現除咗教唱歌,仲要同佢哋做心理輔導,就好似阿媽湊緊小朋友咁,但我係幾鍾意分享,其實自己喺期間都學習緊。(嚇怕生小朋友?)咁又冇特別感覺,如果有小朋友我都有信心做得好,因為我對每樣嘢都好投入。」


提起Janice自爆因Foul學員一事被網民「攻擊」,同為《聲夢》導師的Gin Lee亦表示有份被鬧,雖然直言睇到負評有少少唔開心,但同時都好看得開:「免不了!不過好快收拾心情再去下一Around,要做個榜樣畀學員睇點處理,其實正面啲睇,係觀眾都睇得好投入,無論Foul邊個都會有人出嚟撐同鬧,但我同學員有個共識,比賽只不過係過程、訓練,之後條路好漫長,無論係淘汰咗、攞第一都好,都定義唔到之後嘅路。」



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!