掃呢頁CODE去手機

2021年5月28日 星期五

肥仔被七仙羽爆一早吼住ViuTV女藝人 娟姐親解第三者傳聞 #Viu #ViuTV

ERROR成員肥仔(梁業)昨日驚爆與拍拖年8年的初戀女友陳燕芬分手,阿芬在facebook宣佈「分訊」時沒有半點埋怨:「因了解而分開,其實也算是在感情 ...






ERROR成員肥仔(梁業)昨日驚爆與拍拖年8年的初戀女友陳燕芬分手,阿芬在facebook宣佈「分訊」時沒有半點埋怨:「因了解而分開,其實也算是在感情路上最好的結果,我倆彼此也會在心裏互相好好祝福。」不過,堪輿學家七仙羽月初曾在ViuTV節目《晚吹-有酒今晚吹》爆料,指「肥仔一早吼住娟姐(練美娟)」,令娟姐成為第三者嫌疑人物。

被問到分手是否涉第三者?肥仔今日以短訊回覆《蘋果》,斬釘截鐵說:「冇!但唔好意思,私人嘢唔係太方便透露。」對於七師父指他有特別留意娟姐?他說:「七師傅都係講笑咁講啫。」而肥仔今日凌晨在IG Story轉發一張修腳甲相,似乎未有因分手影響心情。

對於與肥仔傳緋聞,娟姐亦電話中說:「好搞笑,我由頭到尾都冇參與過,係師父講咋喎。我哋同事嚟,有傾偈都好正常,你問我,我就覺得係師父飲多咗亂講多啲。」已單身4年的娟姐,自爆經常叫師傅介紹男仔,可能對方覺得自己好煩,她續說:「嗰日拍嘢之前,咁啱肥仔喺化妝間入面,我諗佢(七師傅)真係順手見到肥仔,咁就話肥仔囉。」可覺肥仔暗戀,或發現任入何蛛絲馬跡?她說:「佢(七師傅)聲稱有,但我就真係唔知道,我覺得佢簡直係敷衍我呀!」

娟姐與肥仔都是31歲,同年同月出世,並合作過《娛樂OnAir》,她完全沒有避忌,直言大家好啱傾:「啱,佢咁人見人愛,邊個唔鍾意佢呀,但佢對個個都咁好,等我再feel吓先。如果真係嘅話,喺你哋推崇下,我都feel吓先,因為佢現在都真係單身。我覺得佢咁大個人唔使安慰,越安慰越麻煩,等佢settle down所有嘢就會同大家講。」是否喜歡類型?她說:「我都鍾意幽默同多嘢講,外型大隻過我囉,咁肥仔都大隻過我,某程度上都啱嘅,又多嘢講,match嘅,如果真係就等佢嚟approach我囉,哈哈。」

當晚《晚吹-有酒今晚吹》節目中娟姐自爆七仙羽曾答應介紹一位李先生給她認識,但卻沒有下文,七仙羽隨即表示已找到合適人選:「就係肥仔,一個武大郎;一個潘金蓮。」另一主持強尼聞言笑謂:「肥仔未必肯做武大郎。」七仙羽即再答:「我問咗,佢願意,佢吼住娟姐好耐。」此時娟姐似煞有介事找七仙羽碰杯似想打斷話題,但七仙羽續指肥仔工作忙,未有時間識女仔,她又謂:「肥仔見到阿娟後就一直望.....阿娟對肥仔都有啲意思。」此時強尼即笑說:「搞唔掂,要開第二支。」七仙羽疑一早知道肥仔已經分手,所以想做紅娘撮合肥仔和娟姐。

而「關鍵人物」七師傅忽然改口風,她回覆《蘋果》說:「肥仔和娟姐肯定冇可能!我嗰晚拍攝《有酒今晚吹》純粹講笑。」再問是否早知道肥仔與女友分手?她則說:「肥仔嘅私生活,我費事問,大家都忙得不得了,就算電視台見到,我只係打聲招呼,根本冇時間傾。」

七仙羽指肥仔一早留意娟姐。(IG圖片)


娟姐自爆有4年沒有拍拖。(IG圖片)


娟姐好好肉地。(IG圖片)


娟姐喜歡幽默型男仔,覺得肥仔都好適合自己。(IG圖片)


肥仔昨日驚爆與拍拖8年初戀女友阿芬分手。(IG圖片)


肥仔未有因分手影響心情,凌晨貼出整腳甲相。(IG圖片)


ERROR最近人氣急升,成員的戀情亦備受關注。(IG圖片)


七仙羽爆肥仔一早吼住娟姐。(影片截圖)


娟姐小時候已經眼大大,好可愛。(IG圖片)


娟姐笑言怕花姐,所以唔敢掂一班「小鮮肉」。(IG圖片)


-----------------------------

蘋果App大升級 更簡潔更就手!了解更多立即下載體驗


鍾意就快D Share啦!