掃呢頁CODE去手機

2021年5月5日 星期三

ERROR自肥企画玩「Big壁精奴」周身漆 網民笑:將軍澳夠膽炸Buddy? #ERROR

ViuTV節目《ERROR自肥企画》昨晚終於播第一集,雖然節目播出之前,已有預告以經典動畫新世紀福音戰士做第一集的造型參考,又再次炸吉祥物生啤,不過依 ...






ViuTV節目《ERROR自肥企画》昨晚終於播第一集,雖然節目播出之前,已有預告以經典動畫新世紀福音戰士做第一集的造型參考,又再次炸吉祥物生啤,不過依然無損網民的支持度,迅速被瘋狂式洗版,皆因內容夠晒貼地又啱觀眾睇!

在節目上半部份扮演的「碇司令」肥仔身處作戰司令部,提到香港處於「經濟、疫情、精神健康,全部冧檔」、「唔移民嘅話,香港呢個爛攤子,點都係你㗎,面前嘅困境,有冇能力打敗佢」等等,因此,決定啟動ERROR展開作戰狀態,後來保錡以「巨型初號機」造型登場,「反省中」的保錡自言「終極即係冷卻狀態,即係被雪藏」,接着193化身「綾波麗」負傷出場,不少網民表示笑到碌地。

其後他們四人以精蟲look玩「Big壁精奴」,四子一齊撞牆,結果阿Dee贏得一千元獎金,其餘三子搞到周身「油漆」,認真爆笑!節目播出後,在ViuTV官網已經登上最多人睇節目首位,有人覺得節目只播半小時略嫌「唔夠喉」,還有不少人激讚由格仔導演Mike主唱的二創日本新世紀福音戰士歌曲好正。

雖然整首歌幾乎沒有一個字是啱key,但歌詞相當啜核,「係咁OT我畀埋條命你好冇」、「妥協後到最後諗真我係要玩彈OO打爆隻蛋」、「面對收視的壓力是但啦x你個肺」、「For香港觀眾」畀埋條命你最好」,格仔導演Mike其後在IG story出post:「XM同我個肝一樣已經爆咗,現在猛烈地追趕剪接進度中,絕對一定冇辦法覆得晒大家,你哋嘅支持同鼓勵你收到嘅,多謝你哋呀,每一位觀眾!」

有網民大讚歌詞搶去不少風頭,手指不自控地狂撳重播,直言只有ViuTV才夠膽出街,將製作團隊稱之後「全港最強團隊,ViuTV實在要加人工」,有網民將肥仔扮演的「碇司令」、阿Dee扮演的「碇真嗣」、193扮演的綾波麗、保錡扮演的初號機、陳欣妍扮演的「葛城美里」與動畫版的角色對照,留言大讚高質,更有網民寫道:「一句for香港觀眾就已值回票價」、「叫對面台所謂嘅創意總監收X啦」、「都係嗰句九龍灣夠膽炸生啤,將軍澳夠膽炸Buddy咩?ViuTV咪就係好睇囉!」

193今日回覆《蘋果》:「真係要多謝網民咁留意我哋,呢排真係多咗人睇住ERROR,希望可以繼續期待我哋嘅新節目,拍嗰陣已好好笑,之後我自己偷睇咗頭3集,估唔到剪完出嚟仲好笑。今次我喺節目入便會有一個好大嘅突破,希望各位會拭目以待,希望大家可以支持我!其實我哋係現今藝能界最多cosplay嘅藝人,希望遲啲可以去到啲動漫展。」

另一方面,早前因開live爆粗等負面新聞而宣佈暫別組合的保錡,他亦有更新自己的社交平台,他貼了當日的拍攝花絮並說:「嗰日真心好凍,但都好想做好節目畀各位觀眾!畀你睇下我個咀,就知有幾凍嗰晚,不過一世人兩兄弟,有你有我,為咗香港觀眾有新嘢睇,有新創意睇,努力做好佢!」有網民留言為他打氣:「加油!噚晚嗰集,最正係你,以後唔好講咁多粗口」張敬軒亦有回應保錡的post,他自爆聽了10次主題曲,是年度最愛!

格仔導演Mike在IG story出post多謝大家支持。(IG截圖)


有網民讚歌詞啜核。(影片截圖)


網民留言。(FB截圖)


網民留言。(FB截圖)


網民留言。(FB截圖)


網民留言。(FB截圖)


網民留言。(網頁截圖)


網民留言。(FB截圖)


(影片截圖)


(影片截圖)


(影片截圖)


(影片截圖)


ERROR以精蟲look玩「Big壁精奴」。


193最後輸了遊戲搞到周身油!


-----------------------------

蘋果App大升級 更簡潔更就手!了解更多立即下載體驗

-----------------------------

蘋果初心不變!26周年「撐蘋果Tee」預售:

你的優惠訂購海外訂購按此


鍾意就快D Share啦!