掃呢頁CODE去手機

2021年5月5日 星期三

TVB御用外籍演員布偉傑擁雙學士學位 為做演員甘願捱窮冇錢交租過日子 #TVB #學聯 #學民思潮 #布偉傑 #雙學

曾為TVB「御用鬼佬」的布偉傑(阿一)於2018年離巢後作多方面發展,拍電影、搞YouTube頻道,還自資開設遊戲教室,但疫情加上社會運動,迫使阿一走 ...






曾為TVB「御用鬼佬」的布偉傑(阿一)於2018年離巢後作多方面發展,拍電影、搞YouTube頻道,還自資開設遊戲教室,但疫情加上社會運動,迫使阿一走向山窮水盡地步。阿一日前接受《蘋果》訪問,一臉認真說:「真㗎!冇錢到用晒saving,要搵朋友幫手先交到租,搵朋友幫手先有嘢食,上年係去到呢個地步。好彩最近有番啲電影同廣告,最辛苦嗰刻過咗。」

阿一是美國人,但熱愛中國文化,大學畢業論文是寫陶淵明詩集,擁有中國文學及亞洲研究雙學士學位,前任及現任妻子都是香港人,訪問當日還跟李佐滋老師學習書法及國畫。阿一在90年代做過埠新郎移居香港,由3,000呎獨立屋屈就住幾百呎蝸居,「1994年尾做幼稚園教師,同前妻住喺佢家姐屋企,我一家三口(囝囝)一間房,佢哋兩公婆同個仔一間房,孖女又一間房,一齊住幾百呎,香港就係咁。我好鍾意Mr.首歌《人一世物一世》,『地方細,住得貴,看物價鞭打打工仔』,哈哈。」

曾有算命師傅指阿一命格多水,適應力強,但他可以過更好的生活。阿一曾在IT公司擔任銷售工程師,因為工作性質轉變,他覺得「唔好玩」,毅然放棄百萬年薪,全身投入演藝行業,由臨時演員做起。「小學二年級已經演舞台劇,但知道荷李活好黑暗,嚟到香港喺電視見到河國榮,心諗『佢得我都有機會呀』,但臨時演員搵唔到錢,我做過part time保安,喺event黑衫戴耳機嗰啲。」

問到他會否感到自降身價?他一派樂天說:「冇所謂,搵食之嘛,香港好多機會搵錢,唔好怕蝕底同辛苦,廿幾年後都仲係好多。」阿一首部參演劇集是亞視的《萬家燈火》,至2006年,憑無綫處境劇《同事三分親》飾演韋一,成功入屋,可惜外國人樣,角色始終有局限,最多扮演神父、警察、上司等,2018年決心離巢,希望進軍大銀幕,但近年香港經歷巨變,阿一已作最壞打算,「最近同河國榮傾偈,佢都話嚟緊十年我哋外國人,大部份角色都係要做衰人,因為上面話我哋係衰㗎啦,哈!」

香港人移民已成為熱潮,阿一卻堅持留低,在香港居住超過20年,怕自己不再適應美國生活。為追尋演藝夢,阿一確實放棄好多,外國的家人、高薪厚職,甚至自己的家庭。阿一與前妻離婚後,一對子女跟媽媽一同移居美國,他承認當初最反對他入行的是前妻,苦笑說:「佢驚俾靚女搶走我啦,哈,但其實我哋2003、2004年分開咗先,我再有動力轉呢行。」

他直認自己以前「好曳」,但從未與女藝人發生關係,他說:「冇、冇,難聽啲講,驚人話喺度食喺度屙嗰啲!哈哈哈,特別係嗰度地方做嘢好複雜,個個戴面具返工,你唔知邊個真正朋友,邊啲係為自己着想。」

一對子女已20幾歲,但關係疏離,他解釋:「佢哋阿媽唔係好鍾意我,其實我之前每次返美國都會盡量搵佢哋,但個仔越來越黐阿媽,越來越少同我整個屋企人聯絡,我個女就曾經同我阿爸阿媽一齊住,關係好少少。希望佢哋將來有自己家庭,可以搵番我,同我做番朋友啦。」

有沒有後悔當初決定?阿一說:「當然有諗過之前嘅事,點先可以做得好啲,但中國人有句說話叫『活在當下』,發生咗冇得改變,未來唔知發生咩事,只可以呢一刻做得最好嘅自己,學識呢個思想,對我成個人生有改變。」中國人需要安全感?他笑說:「係人都要安全感,不過中國人社會,比較多嘅安全感係來自金錢。」

現任太太Celia是化妝師,支持老公繼續演藝事業,但阿一知道理想與現實之間要取得平衡。今年初,他參與一個給失業人士創業的計劃,用低價租用商舖開辦教室,推廣美國流行的《龍與地下城》遊戲,「而家除咗拍嘢,幾乎每日朝十晚十都喺舖頭,一個人要度好多嘢。有人叫我不如教英文(補習),好搵錢,但我好抗拒,因為傳統教英文方法好鬼悶,我就開始諗用呢個game去教英文,用講故事嘅方式去學grammar係最好,但要香港家長接受遊戲教育,又係好難。」

撰文:嵐山

攝錄:仇志德、陳俊強

場地:一哥教室、688書畫工作室

布偉傑很喜歡香港,來港定居超過20年。


布偉傑年初在荔枝角開了「一哥教室」,推廣《龍與地下城》遊戲,希望小朋友從遊戲中學習英語。


布偉傑擁有雙學士學位,為追尋演藝夢,甘願放棄高薪厚職。


布偉傑跟李老師學寫書法,由「一」字開始。


布偉傑熱愛中國文化,最近跟李佐滋老師學習書法及水墨畫。


布偉傑是美國猶他州鹽湖城人。(受訪者提供)


家中有五兄弟姊妹,布偉傑是大哥。(受訪者提供)


1994年尾,布偉傑來港做幼稚園教師,曾一家三口寄居前妻的姐姐屋企。(受訪者提供)


布偉傑育有一對子女。(受訪者提供)


布偉傑與女兒關係較好,返美國時亦有見面。(受訪者提供)


布偉傑是耶穌基督後期聖徒教會(又稱『摩門教』)的教徒,直言好多人對教會有誤解。(受訪者提供)


布偉傑視兩隻貓為仔女,1歲仔「金金」(左)和13歲女「棉花糖」(右)。(受訪者提供)


布偉傑與任職化妝師的現任太太。(受訪者提供)


布偉傑曾經是肌肉型男,坦言以前好「曳」。(facebook圖片)


最近深宵重播《同事三分親》,布偉傑劇中飾演韋一。(無綫電視截圖)


布偉傑、河國榮和喬寶寶是香港少數的外籍演員。(facebook圖片)


-----------------------------

蘋果App大升級 更簡潔更就手!了解更多立即下載體驗

-----------------------------

蘋果初心不變!26周年「撐蘋果Tee」預售:

你的優惠訂購海外訂購按此


鍾意就快D Share啦!