掃呢頁CODE去手機

2021年6月17日 星期四

港姐2021:面試港姐Chloe爆粗片流出 拮住魚蛋喪插前度! #港姐 #港姐2021

網上流傳面試港姐「城大私影妹」梁允瑜(Chloe)的爆粗片!片中女子頸上有一粒癦,與Chloe頸上的癦同一位置。片中,她以流利粗口問候前男友,更MK妹 ...






網上流傳面試港姐「城大私影妹」梁允瑜(Chloe)的爆粗片!片中女子頸上有一粒癦,與Chloe頸上的癦同一位置。片中,她以流利粗口問候前男友,更MK妹上身、拎住串魚蛋說:「我同你講,我呢世人最黑、最唔好彩就係識到你,我好X後悔同你一齊,好X同你一齊,你一X定有報應,X你老X,食屎啦你。」


她爆粗停不了,繼續喪插:「你咁無品得唔得㗎?你咁X賤得唔得㗎?喂,其實我同你一陣真係唔係好開心㗎咋,即係我同其他人一齊應該仲開心過你,我同你講,你比第一個hurt得我仲深囉!」有指她於大學時期,與前男友發生小風波,因而流出這段爆粗片。


Chloe港姐面試首日已經是全場焦點,更被揭社交網有大量性感相,長腿、事業線應有盡有,今日(16日)她更殺入港姐複試,今次流出這段爆粗片,未知對她選港姐有沒有影響呢?



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!