掃呢頁CODE去手機

2021年6月17日 星期四

《聲夢傳奇》:姚焯菲批准吳業坤做歌迷會會長 #吳業坤 #聲夢傳奇

無綫選秀節目《聲夢傳奇》晉級第10集的9位參賽者到將軍澳電視城綵排,其中大熱炎明熹(Gigi)及姚焯菲(Chantel)一同受訪,講到Chantel表 ...






無綫選秀節目《聲夢傳奇》晉級第10集的9位參賽者到將軍澳電視城綵排,其中大熱炎明熹(Gigi)及姚焯菲(Chantel)一同受訪,講到Chantel表演的《戀愛預告》短短10日已逾2百萬點擊,她謙稱:「揀呢首歌因為大家話啱我唱,首歌好sweet,開心大家鍾意。」問到Gigi被Chantel超越可會不開心?她表示:「我唔覺得唔開心,最緊要幫到收視,冇話邊個超越邊個。」她們又謂沒有視對方為勁敵,Chantel表示:「15個參賽者都係戰友,一齊進步。」Gigi亦謂只會跟自己鬥。


講到現特設「《聲夢傳奇》觀眾熱選大獎」,問到人氣高的Chantel可覺贏硬?她謙稱:「又唔係,大家都有好多支持自己嘅人,會做好自己,15個人都有機會。」問到Gigi可有信心贏回一仗?她亦表示:「最緊要做好自己,自然有人賞識。」而講到她們現時大受歡迎,問到可會有壓力?Chantel表示:「壓力來自自己,因為今次多人鍾意睇,唔可以令大家失望,下次要做得更好。」Gigi亦坦言:「壓力一定有,都係自己畀自己,只要唔畀自己壓力就OK,依家係要搵解壓方法,不過我仲未熟悉自己,所以仲未搵到方法,但一定會盡力做好件事。」


另外,講到吳業坤是Chantel粉絲,更謂要做其歌迷會會長,她坦言:「我識佢呀,其實我一開始知道嘅時候,竟然有個唱歌咁好聽、咁仰慕嘅歌手,我好鍾意聽佢唱歌,所以一知道嘅心情好複雜,以為自己發夢,要打吓自己,哈哈。(畀佢做會長?)OK,批准!(有機會想同佢合作?)都想,全部歌手都想合作。」



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!