掃呢頁CODE去手機

2021年6月17日 星期四

獨家丨田蕊妮處女監製劇邊學邊做 莫竣名咀李駿碩體會被鬚拮實感 #田蕊妮

杜汶澤的網台「喱騷」首部自家製劇集《在觀塘下體現愛的故事》,由田蕊妮獻出「第一次」擔任監製,並由紀錄片《地厚天高》導演林子穎擔任故事創作兼執導。演員陣 ...






杜汶澤的網台「喱騷」首部自家製劇集《在觀塘下體現愛的故事》,由田蕊妮獻出「第一次」擔任監製,並由紀錄片《地厚天高》導演林子穎擔任故事創作兼執導。演員陣容包括王宗堯、前大台藝人李綺雯、J.Arie、《入住請敲門》男神莫竣名、執導《翠絲》與《濁水漂流》的導演李駿碩,及YouTuber Zain等,劇集以辦公室男女關係作為骨幹,除了起用不少電影人才,劇情中更有不少超電視尺度場面。

日前劇組在觀塘拍外景,監製田蕊妮一早到達監場,這天剛好是莫竣名煞科,田蕊妮率領台前幕後一同歡呼慶祝。首次擔大旗做劇集監製,田蕊妮謙稱要邊做邊學:「我唔係要去監督一件事,而係希望可以提供一個自由、輕鬆嘅氣氛同環境畀大家,好好咁去講故事,呢個係最應該需要做。」

要成就一套劇的誕生,過程絕不容易,田蕊妮坦言在選角過程中,多次被「請食檸檬」,她說:「拍一套劇真係唔容易,尤其是要搵一班好好嘅演員,雖然有好多演員都拒絕咗我哋,但我哋都有一班非常好嘅演員、好專業嘅導演、攝影師同幕後團隊,因為劇入面好多激烈嘅場口,我都會問佢哋嘅底線係咩?但係有好多個都同我講冇底線,佢哋對我哋嘅信心,係令我好感動。」田蕊妮透露自己也有客串一角,同時希望以個人演戲的經驗多與演員們分享。此劇由「喱騷」訂閱者的資金開拍,她希望將來有機會可陸續開電影、拍劇等多元化發展。

田蕊妮指開台第一個節目已找來莫竣名,她認為對方的演戲經驗雖然少,但其刻苦耐勞的個性打動了她,加上外形靚仔,所以選中他演出。莫竣名在劇中跟《翠絲》與《濁水漂流》導演李駿碩有一段BL線,莫竣名笑言拍得開心,而且嫌唔夠喉:「唔夠呀!大家都好融洽,好開心!作為演員有個經驗儲番嚟,做一個好唔似嘅我,驚好唔似,最後大家都畀到信心。我拍之前都會諗返自己啲gay friend,諗番佢哋嘅動靜,睇佢哋IG,自己睇劇本時又試吓做。」

田蕊妮笑言莫竣名已經上晒身,還爆莫竣名與李駿碩之間最激的場口是咀嘴,莫竣名笑說:「最搞笑就係第一日就呢場,咀男仔個感覺好特別,阿Jun(李駿碩)好多鬚,我自己都好多鬚,我終於知道對方係有咩感覺。」

另一方面,首次合作的王宗堯與J.Arie,在劇中也有感情線,J.Arie說:「我同宗堯呢條係office以外嘅感情線,都有幾激烈嘅戲㗎!」王宗堯說:「我哋開鏡第一日已經同場,以我對J.Arie嘅印象同真係合作嘅印象係有唔同嘅,起初覺得佢係好文青乖乖女,但其實好玩嘅,大家冇乜芥蒂。」J.Arie說:「我哋喺全套劇嘅第一場戲已經係床戲,朝早9點拍,都冇得warm up,一拍就拍咗5個鐘。雖然今次劇集係10集內,但劇組都好花心思搵咗好多唔同場口,好多唔同嘅線,睇吓之後會唔會開season 2、season 3一路開落去。」

他們又稱讚首次監製劇集的田蕊妮非常有heart,J.Arie說:「有佢喺度會更加之放心,因為佢本身係一個好好嘅演員,佢可以即時提點我哋,所以好放心。」王宗堯也認同說:「佢真係會現場教我哋嘅,佢有同我哋講,真係想有一個平台畀大家知道返我哋本身都係演員嚟,呢個都係好緊要。其實喺好多平台都畀人封殺咗,好多機會都唔會再有嘅時候,佢都希望我哋本業有地方可以發揮,真係好有心。」

莫竣名在劇中有BL戲,他透露會憶起自己的同志朋友,及對方的動作等作參考。


田蕊妮與林子穎一起監場。


探班當日,適逢是莫竣名煞科日,田蕊妮率領台前幕後一起慶祝。


田蕊妮一早睇中莫竣名,她欣賞對方靚仔外形,以及其刻苦耐勞的個性。


首次做監製的田蕊妮希望自己可以提供一個自由同輕鬆嘅氣氛同環境畀大家,去好好咁去講故事。


J.Arie與王宗堯開鏡首日已要拍床戲,連warm up的時間都沒有。


YouTuber Zain(左三)都有份參演《在觀塘下體現愛的故事》。


-----------------------------

蘋果App大升級 更簡潔更就手!了解更多立即下載體驗


鍾意就快D Share啦!