掃呢頁CODE去手機

2021年6月8日 星期二

羅敏莊:同李志剛歡喜冤家鬥歌 羅敏莊讚9歲陳禛懂事 #李志剛 #羅敏莊 #陳禛

藝人羅敏莊今晚孖相識約20年的老友李志剛舉行線上音樂會,表示會獻唱共12首歌,其中會合唱4首,餘下的就是用來「鬥歌」。羅敏莊形容二人於電台是歡喜冤家, ...






藝人羅敏莊今晚孖相識約20年的老友李志剛舉行線上音樂會,表示會獻唱共12首歌,其中會合唱4首,餘下的就是用來「鬥歌」。羅敏莊形容二人於電台是歡喜冤家,逢星期三都會在節目內鬥歌鬥到你死我活:「好似出牌咁,每人揸住一首歌,再睇吓我用咩歌打佢。」


問到通常誰贏誰輸?「輸家」李志剛自投羅網說:「成日都係佢贏!我哋係由聽眾投票嘅,今晚就會鬥巨星嘅歌。(想贏羅敏莊?)每次都想贏,鬥心都好強!不過輸咗就⋯算佢係唱家班,贏係應該嘅。」準備出絕招贏一回合?李志剛奸笑稱是「機心的人」,一早已經知道對方的歌單,繼而作出對應策略:「佢揀慢歌嗰陣我就唱快歌!但我哋好有默契,佢會知道我想唱咩歌。」


講到羅敏莊日前已完成無綫節目《日日媽媽聲》的錄影,她表示拍了10集好好玩,問到會否添食?她坦言未必:「本身得8集,都加咗2集。(最好多番嘢做?)好感恩,市面仍然好慘淡,演唱會嗰啲都停晒,我哋都好靠線上音樂會呢類型嘅演出。」不過她說女兒陳禛有詐型少陪伴時間:「會話好耐冇見、好掛住我,但佢依家都9歲,大個女啦,好多方面都可以自己搞掂,我就安心出去做嘢。」



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!