掃呢頁CODE去手機

2021年6月8日 星期二

馮盈盈:馮盈盈唔覺打包鮑魚有錯:出發點係為環保! #馮盈盈

藝人馮盈盈在將軍澳電視城為無綫劇集《逆天奇案》宣傳,向來新聞多多的盈盈近日被指在《bigbigshop感謝祭》節目中「又食又拎」,叫助手打包鮑魚帶走。 ...






藝人馮盈盈在將軍澳電視城為無綫劇集《逆天奇案》宣傳, 向來新聞多多的盈盈近日被指在《big big shop感謝祭》節目中「又食又拎」,叫助手打包鮑魚帶走。


盈盈受訪時說:「應該係拍《天天開運王》,唔係拍《 big big shop感謝祭》, 我都唔會咁冇禮貌,當住咁多人面前拎走啲貨。(係咪有帶定膠盒攞鮑魚?)係呀, 年初拍《天天開運王》每集都煮到成枱都係菜式,每次拍完唔夠時間坐低食,台前幕後覺得倒咗好浪費,好冇衣食,所以後來大家打包返去,唔好嘥,所以從呢個角度去諗,我唔覺得自己有做錯,做人要有衣食。當時我仲未食素,所以都有拎海鮮、鵝、雞,唔使集中喺鮑魚度。(會唔會唔敢再攞食物?)我覺得件事係冇做錯,出發點係為環保,我唔會因為有人講而改變,純粹係唔想嘥。」


講到在劇中介入陳展鵬與林夏薇感情,而被網民封為「國民妖精」, 她笑說:「我最初仲以為褒義,因為一般妖精都係可愛、活潑 ,原來係形容個角色,但係都成功嘅,引起討論,亦唔介意呢個稱號,有好過冇,仲要係國民添,我都有個稱號喇,好嘢。」


講到主理合拍劇的高層杜之克辭職,盈盈說:「有睇報道,但我只係小職員,同杜生好少接觸。(可擔心影響開拍選美題材新劇?) 套劇都尚未開怕,自己收到嘅資料都唔係太多, 做咩角色都未知,作為演員做好工作就得,平常心。(擔心《逆天》開唔成續集?)有冇續集都未知,第一集都未播完,如果到結局我變咗『國民妖怪』,可能會變成科幻劇呢。」

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!