掃呢頁CODE去手機

2021年6月7日 星期一

方力申:無綫變陣 方力申爆「鏡」撼姜濤 #姜濤 #方力申

無綫變陣撼MIRROR。由方力申及DJ當奴(唐劍康)主持的節目《鬼上你架車》,每集都邀請不同藝人在車廂內講鬼故,本來節目只在myTVSUPER的收費頻 ...




無綫變陣撼MIRROR。


由方力申及DJ當奴(唐劍康)主持的節目《鬼上你架車》,每集都邀請不同藝人在車廂內講鬼故,本來節目只在myTV SUPER的收費頻道播放,據知無綫忽然變陣,將《鬼》改為由明晚(7日)11時開始在J2播出,跟ViuTV明晚(7日)首播的《調教你MIRROR》撼到正。


今晚(6日)小方為《開心大綜藝》錄影時受訪,他坦白說:「我完全唔知呢件事,如果公司調動,畀多啲選擇觀眾,用我個節目都幾光榮,能夠多啲人睇到,對演出嘅嘉賓都有交代。」他透露《鬼》已經拍完,推出後反應好好:「我媽媽對其中一集講投胎嘅內容,都仲問緊我,因為節目嘅題材幾好睇。」他可擔心收視會輸畀MIRROR?他說:「唔擔心,我係運動員,屢敗屢戰,最緊要做好自己。」由於節目受歡迎,公司已決定添食,準備在他往東京做奧運前開拍第2輯。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!