掃呢頁CODE去手機

2021年6月7日 星期一

《調教你MIRROR》開播前|姜濤為「梅窩事件」作最後把關 確保粉絲唔會出鏡 #姜濤

組合MIRROR在開演唱會之前,花姐特別安排了12位成員入梅窩拍攝節目《調教你MIRROR》,希望在梁祖堯調教底下,讓觀眾更了解MIRROR。是真人騷 ...






組合MIRROR在開演唱會之前,花姐特別安排了12位成員入梅窩拍攝節目《調教你MIRROR》,希望在梁祖堯調教底下,讓觀眾更了解MIRROR。是真人騷節目,同時也給MIRROR一個深度面對自己的難得機會,希望這班男孩藉此變得更好,以及加強隊友間團結。



不過,當日在梅窩取景拍攝,聞風而來的fans眾多,當中以姜濤的粉絲佔大多數,由於有指疑阻礙工作導致部份環份環節取消拍攝 ,MIRROR 12位成員最後決定作出呼籲,其中姜濤疑似受到最大壓力,因而再被指訓斥粉絲行為過分,一時惹起熱話。

愛錫姜糖的姜濤在事後發千字文解釋,製作組亦答應不會將有粉絲鏡頭出街。昨日記者會,當問到MIRROR成員有否為各人的粉絲作最後把關,AK 說: 「我諗好多鏡頭都唔可以出街,影到fans嗰啲可能公司都會處理,同埋有啲話題上嘅,我諗公司都會好保護我哋,我相信可以出街嘅,都會希望盡量俾觀眾見到!」至於曾經為「梅窩事件」感到難過的姜濤,亦主動回應:「我擒晚睇咗少少,係無影到佢哋嘅樣!」

----------------------------

和你壹起撐住香港主題海報 全港良心商戶免費派發

了解更多

----------------------------

和你壹起撐徽章 良心商店及網店有售

了解更多

-----------------------------

守住新聞自由 和你撐壹週刊計劃 每月港幣$300起

按此了解更多


鍾意就快D Share啦!