掃呢頁CODE去手機

2021年8月27日 星期五

《串椒3姊妹》:【串椒3姊妹】終極篇!華倩小惠欣欣期待下個17年再見 #串椒3姊妹 #曾華倩

曾華倩、梅小惠和江欣燕相隔17年重組的繽FUN星網節目《串椒3姊妹》終告尾聲,最後一集3女再次聚首暢談心中情,身兼聯合監製的梅小惠坦言受寵若驚,沒想過 ...






曾華倩、梅小惠和江欣燕相隔17年重組的繽FUN星網節目《串椒3姊妹》終告尾聲,最後一集3女再次聚首暢談心中情,身兼聯合監製的梅小惠坦言受寵若驚,沒想過居然能請得如此強大的巨星陣容坐鎮,曾華倩亦感慨當年的一句:「期待下次再見!」竟能成真,更笑言希望「3姊妹」可於下一個17年能再與大家見面。


3女回想由年初「埋班」,到逐步親自構思主題、嘉賓,直至節目終於面世並大獲好評,笑指似足「生仔」一樣相當感動,其中梅小惠坦言為此碌盡人情卡:「今時今日原來梅小惠嘅地位係可以碌到咁多星㗎!」而講到夢幻組合重組,江欣燕就自爆曾感「難堪」,全因身材經常被好姊妹取笑:「你哋猛咁話我(胸墊)厚!」曾華倩即爆料:「個胸太大啦離晒罩,佢個胸推到上去鎖骨㗎。」江欣燕就笑指現在不用胸墊反而沒有安全感:「我冇咗個Cover,少少冷氣都凍。」


至於數到今輯嘉賓,梅小惠大讚任達華最專業:「約佢12點訪問,佢10點9就到咗,自己有晒化妝、梳頭,唔想阻到我哋準備,佢仲話除咗1個鐘化妝之外,專登早3個字嚟同我哋打招呼,所以佢喺電影界咁多人尊敬、尊重真係值得㗎!」江欣燕就最難忘男神周柏豪,因當日3姊妹着上其服裝品牌Tee送上驚喜,他即禮尚往來急急安排禮物,非常有心。而曾華倩亦感激「表哥」譚詠麟撐場,又大爆曾有年獲帶挈踩上紅館做嘉賓,多謝對方「去到邊都咁支持」。眾女又笑指今輯笑料百出,導致笑到有虎紋慘被化妝師嫌棄,即出動保養品急救,直指:「50+嘅女人更加要識得錫自己!」


經典環節姊妹3揀1,3姊妹相隔17年重答當年的選擇題,在今輯嘉賓中挑選七日情、偷窺5小時及按摩師傅,梅小惠指恨與譚詠麟談7日情,因對方節目多多又唱得,絕對不覺悶,並想偷窺蘇民峰,偷師其風水學問賺外快,而按摩師則找福祿壽「六手聯按」。曾華倩則選擇張智霖(Chilam)做7日情對象,大讚對方夠紳士、幽默兼靚仔,並希望偷窺「暖男Oppa」周柏豪,以加深了解。江欣燕就笑指欲與任達華展開7日情,全因:「我有信心7日內佢已經會將啲屋過畀我!」偷窺5小時則選擇福祿壽,因每人可望5小時相當抵玩。至於按摩師,江欣燕與曾華倩同樣睇中錢嘉樂,全因對方武指出身,由細打到大「久病成醫」,絕對能按得到位兼幫忙醫好舊患。




https://www.cytopeutic.com/Miva 療法原液



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!