掃呢頁CODE去手機

2021年8月27日 星期五

謝茜嘉積絲婷新片造型中面目全非腳 日化7小時妝皮膚永久受損 #謝茜嘉

荷里活女星謝茜嘉積絲婷(JessicaChastain)於新片《TheEyesofTammyFaye》飾演已故美國名嘴TammyFaye,為更貼切人物 ...




荷里活女星謝茜嘉積絲婷(Jessica Chastain)於新片《The Eyes of Tammy Faye》飾演已故美國名嘴Tammy Faye,為更貼切人物形象,謝茜嘉每日埋位拍攝前都要花7.5小時進行特技化妝,她直言厚重的妝容對皮膚造成永久性傷害,為演出犧牲甚大。

Tammy Faye的造型相當突出,謝茜嘉積絲婷為了更神似角色,每日花在特技化妝的時間比拍攝時間還要長:「最長有成7個半鐘頭,我去準備嘅時候真係好崩潰,我開始出現潮熱,因為(特技化妝)真係好重同好熱,我好驚。就好似每日都要搭長途機咁,因為用7個半鐘上妝,就要用至少兩個鐘去落妝,我好擔心會影響到血液循環,當我第一次坐足7個半鐘上妝時,我覺得我用盡體力,但個角色又要表現出好有活力。今次真係我化過最勁嘅特技妝,連陰影同粉底都深色好多,假眼睫毛亦厚咗,角色年紀越大個妝就越濃。」

更多劇照

戲中安德魯加菲飾演謝茜嘉的第一任丈夫。(劇照)


(劇照)


(劇照)


(劇照)


(劇照)


(電影海報)


謝茜嘉直言特技化妝對她的皮膚造成永久損害,就算平日飲食好清淡、落足心機護膚、盡量避免曬太陽,但因為妝太厚而令膚質受損:「當我真係可以落妝時,我覺得自己個樣好似50歲,講笑啫,為咗藝術冇所謂啦。」


本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!