掃呢頁CODE去手機

2021年8月27日 星期五

拍《七公主》素顏兼唔准洗頭 陳瀅欠自信:監製要我好樣衰 #七公主 #陳瀅

陳瀅拍《七公主》時大部份時間素顏上陣。
拍《七公主》素顏兼唔准洗頭陳瀅欠自信:監製要我好樣衰陳瀅拍《七公主》時大部份時間素顏上陣。陳瀅(Jeannie)自從簽約邵氏之後,一劇接一劇,最近熱播 ...




拍《七公主》素顏兼唔准洗頭 陳瀅欠自信:監製要我好樣衰

陳瀅拍《七公主》時大部份時間素顏上陣。

陳瀅(Jeannie)自從簽約邵氏之後,一劇接一劇,最近熱播的《七公主》亦有份演出。不過Jeannie在劇中飾演Moon,是一個由內地來港生活的苦命少女,大部分時間都要素顏上陣,與其他「公主」黃翠如、林夏薇、高海寧、江嘉敏及鄺潔楹能扮靚靚出鏡有好大差距。

原來陳瀅好唔鍾意洗頭,試過一星期唔洗嚇怕髮型師。
原來陳瀅好唔鍾意洗頭,試過一星期唔洗嚇怕髮型師。
陳瀅接受電台《1圈圈》訪問。

陳瀅接受電台《1圈圈》訪問。



Jeannie日前接受由阮兆祥、天欣和朱菁主持的電台節目《1圈圈》訪問,直言這個苦命角色,是她拍劇以來「最唔enjoy」一套,因為角色充滿負能量,而造型方面,監製陳維冠(Joe)要她拋棄靚女形象,完全不讓她化妝和洗頭,還嫌她不夠憔悴,要再「殘啲」,她說:「Joe唯一要我化妝嗰一日,竟然問我『係咪真係冇化妝』,我話『Joe,你攞張紙巾抺吓塊面,我真係冇化妝!』佢抺一抺,真係冇妝喎,但佢仲話『搞唔掂,你眼圈唔夠大,幫我畫深啲。』我話『Sxxt!你真係要咁做?』。」她自爆在拍攝前有勤力護膚,所以經常被監制懷疑她是否化了偽素顏妝,而事實是沒有,但承認剛開拍時身形特別脹,她解釋:「因為當時剛隔離完。」

陳瀅透露當時隔離完即開工,身形有少少漲。

陳瀅透露當時隔離完即開工,身形有少少漲。
陳瀅直言習慣化妝出鏡,素顏現身會欠自信。

陳瀅直言習慣化妝出鏡,素顏現身會欠自信。



Jeannie自言不化妝出鏡會欠缺自信:「我始終係一個女仔啊嘛!而家見慣人係某一個樣㗎嘛大佬!其他女仔個個都係set晒頭,化晒妝,咁我就企喺側邊……所以我想講呢套劇我從來冇睇過playback!我一張相都冇影過!」 她相信監製找演員時,是希望角色能為演員帶來突破,她笑言Joe可能覺得︰「陳瀅,我要你好樣衰!」

不過,當監製要求她不用洗頭,她卻暗地歡喜,她笑說:「我喺公司出晒名唔鍾意洗頭,有時入化妝間,髮型師都唔想幫我set頭,試過拍《黃金有罪》時,足足一個星期冇洗頭,因為唔鍾意吹頭。」

陳瀅也是性感女神。

陳瀅也是性感女神。
陳瀅演阿Moon充滿負能量,令她「唔enjoy」。

陳瀅演阿Moon充滿負能量,令她「唔enjoy」。
陳瀅曾被監製懷疑化偽素顏妝。

陳瀅曾被監製懷疑化偽素顏妝。

本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hd.stheadline.com
鍾意就快D Share啦!