掃呢頁CODE去手機

2021年10月11日 星期一

伍家朗:伍家朗8號波下求婚成功 搞喊未婚妻 #伍家朗

「羽毛球界一哥」伍家朗今日(10日)宣布求婚成功,佢喺社交網上載多張相,於昨日(9日)8號風球下成功向拍拖6年半的女友Charlotte求婚成功,佢話 ...






「羽毛球界一哥」伍家朗今日(10日)宣布求婚成功,佢喺社交網上載多張相,於昨日(9日)8號風球下成功向拍拖6年半的女友Charlotte求婚成功,佢話打風下求婚相當難忘,好彩有女朋友嘅好友力撐,佢寫道:「今次可以話係最成功既surprise。竟然可以呃住你呃到儀式前一刻先開估……更加估唔到係我讀台詞讀到1999你都忍唔住喊左(咗)。8號風球之下staycation求婚真係嚇到一額汗,一早plan定既野差啲因為個颱風而被破壞晒,好彩有女朋友既老死由頭到尾都咁上心,落心落力幫我策劃同籌備。」


發布短短3小時已經有接近9萬人點讚,不少娛樂圈藝人都有留言祝賀,包括張繼聰、謝安琪、麥明詩、伍家謙等。



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!