掃呢頁CODE去手機

2021年10月11日 星期一

文雪兒:文雪兒兩個女輪住嫁 細妹爬家姐頭簽字結婚 #文雪兒

文雪兒大女張筠日前喺社交網晒婚紗相宣布婚訊,原來文雪兒細女袁萃爬埋家姐頭喺尋日(10日)簽字結婚。袁萃喺社交網晒出簽字時嘅相,留言:「打風都打唔甩啦, ...






文雪兒大女張筠日前喺社交網晒婚紗相宣布婚訊,原來文雪兒細女袁萃爬埋家姐頭喺尋日(10日)簽字結婚。袁萃喺社交網晒出簽字時嘅相,留言:「打風都打唔甩啦,往後的餘生,我只要你,往後餘生,風雪是你,平淡是你,清貧也是你,榮華是你,心底溫柔是你,目光所致也是你,我願在一處小鎮,和你共度餘生。」見佢同老公情深一吻,Sweet到爆!阿女大日子,文雪兒同老公當然有出席,家姐張筠同未婚夫都有喺度!


榮升岳母嘅文雪兒接受祝賀時,佢相當風趣咁話:「冇乜太特別,我接受事實!其實佢哋結婚都計劃咗幾個月。(咁快結婚係咪雙喜臨門?)唔係,喺佢哋鍾意個日子啫。(期待抱外孫?)我一直都想,生得愈多愈好,因為都唔係我湊,我玩之嘛。」又指細女舉行婚禮只係先簽字,兩家人有食飯慶祝,不過佢亦有送上龍鳳鈪同金豬作嫁妝,細女亦打算待疫情過後先大排筵席,佢話:「原來12月20日擺酒嘅,不過我唔鍾意酒店個Ball Room全部間埋板,啲氣氛唔係咁好,所以等遲啲先。」問到滿唔滿意女婿?佢大讚:「我畀100分,女婿係圈外人,唔方便講太多。」至於同母異父嘅家姐張筠亦宣布婚訊,兩姊妹佳期相當接近,文雪兒又話:「我唔介意,我冇所謂嘅。」

本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!