掃呢頁CODE去手機

2021年10月11日 星期一

我家無難事|王君馨為追夢自資出歌:等一個好角色都要等十幾年 #我家無難事 #王君馨

王君馨昨日(11/10)出席劇集宣傳活動時,接受《香港01》訪問說:「我記得拍緊《盛·舞者》嘅時候,都話我未必拍到劇住。有時為咗某啲計劃,我都想專心做 ...






王君馨昨日(11/10)出席劇集宣傳活動時,接受《香港01》訪問說:「我記得拍緊《盛·舞者》嘅時候,都話我未必拍到劇住。有時為咗某啲計劃,我都想專心做好而拍少咗(劇)。」她表示,因為這兩年開始涉足音樂範疇,所以在劇集演出相對上會減少。

王君馨解釋道,同時也因為角色戲份變重,所以能參與戲劇的數量就會變少,她說:「我憝我哋好少會一年拍三、四套劇,一年一至兩部係舒服。以前(做)啲細角色會多啲,而家就會Focus啲,即係連拍三、四套我應該handle唔到。」

做歌自然需要時間和精力,原來除了這兩樣之外,王君馨還需要花費金錢。她說:「好似自己做緊一間唱片公司,無論係作曲、填詞、編曲、錄歌、構思MV、搵導演、監製、搵Dancers、排舞師,所有嘢都要自己做嘅時候就會覺得(唔夠時間用),就似嚟緊首歌,我都籌備咗一年半,個MV都搞咗四、五個月。同埋我覺得(拍劇)唔係個量要多,反而係大家記得個角色先重要。」

唱歌這麼辛苦,為什麼要做演員的同時兼顧做歌手?她回答:「我覺得係一個追夢,我會做演員好耐,我覺得我會係嗰啲做到6,70歲都會繼續做演員,但係演員係被動,好似「柴九哥」等一個好角色都要等十幾年,先有一個好深入民心嘅角色,但係做歌只係肯投資同自資,個creative嘅空間就會好大,所以有時候就要睇自己有幾鍾意呢樣嘢,你有幾肯去為佢付出。講係容易,但係時間、心機、金錢同熱誠,我希望睇或者聽我MV嘅Fans會睇到呢幾樣嘢。」

同場加映:

點擊觀看更多王君馨的照片:

以性感內衣上陣。(IG@gwgurlie86)


以性感內衣上陣。(IG@gwgurlie86)


王君馨與陳靜亦不時相約外出聚會。(IG@gwgurlie86)


一向都好Fit。(IG@gwgurlie86)


一向都好Fit。(IG@gwgurlie86)


Grace上載性感靚相宣布第二首單曲即將面世。(IG/ @gwgurlie86)


大騷好身材。(IG@gwgurlie86)


女人味十足。(IG@gwgurlie86)


請來林德信擔任MV男主角。(IG@gwgurlie86)


女人味十足。(IG@gwgurlie86)


妝容精緻。(IG@gwgurlie86)


妝容精緻。(IG@gwgurlie86)


妝容精緻。(IG@gwgurlie86)


Grace坦言選擇做獨立歌手並不容易。(IG@gwgurlie86)


要一路學一路做。(IG@gwgurlie86)


兼顧幕前同幕後。(IG@gwgurlie86)


但發揮空間好大。(IG@gwgurlie86)


王君馨露出一大片香肩、玉背和長腿性感度爆燈。(IG@gwgurlie86)


王君馨擺出誘人甫士派福利。(IG@gwgurlie86)


王君馨露出一大片香肩、玉背和長腿性感度爆燈。(IG@gwgurlie86)


勇於嘗試。(IG@gwgurlie86)


出位。(IG@gwgurlie86)


成功奪獎!(IG@gwgurlie86)


恩愛。(IG@gwgurlie86)


皮膚白滑。(IG@gwgurlie86)


皮膚白滑。(IG@gwgurlie86)


皮膚白滑。(IG@gwgurlie86)


Grace真係好Fit。(IG@gwgurlie86)


Grace真係好Fit。(IG@gwgurlie86)


Grace新歌終於面世。(Instagram@gwgurlie86)


王君馨是2007年港姐亞軍,美貌得到肯定。一開始因舞藝精湛而備受關注的她,似乎也是被觀眾認定是演技不精。(Instagram@gwgurlie86)


5. 王君馨(Instagram@gwgurlie86)


王君馨曬白滑美背。(IG@gwgurlie86圖片)


王君馨重點是美背。(IG@gwgurlie86圖片)


王君馨以紅色貼身圓領上衣配上百搭的牛仔褲,為沉穩中帶來驚喜。(gwgurlie86@Instagram)


Grace不時在IG大曬好身材。(IG@gwgurlie86)


她最近為拍攝TVB新劇《唐人街》挑戰做極考驗體能的打女。(IG@gwgurlie86)


Grace的身材非常fit!(IG@gwgurlie86)


Grace最巔峰試過只有20.5吋腰。(IG@gwgurlie86)


型。(IG@gwgurlie86)


型。(IG@gwgurlie86)


王君馨以紅色貼身圓領上衣配上百搭的牛仔褲,為沉穩中帶來驚喜。(IG@gwgurlie86)


王君馨重點是美背。(IG@gwgurlie86)



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!