掃呢頁CODE去手機

2021年10月11日 星期一

張秀文:樂宜開心踢走「電燈膽」 讚張秀文男友係筍盤! #張秀文 #樂宜 #洛兒

無綫咪神張秀文大方認愛金融才俊,早前更孖新歡Billy、34C宅男女神樂宜及其富二代男友黃俊輝進行4人約會,齊齊現身馬場拉頭馬,因而爆出戀情。當日跑出 ...






無綫咪神張秀文大方認愛金融才俊,早前更孖新歡Billy、34C宅男女神樂宜及其富二代男友黃俊輝進行4人約會,齊齊現身馬場拉頭馬,因而爆出戀情。當日跑出的「神期大帝」馬主正是黃俊輝的哥哥黃俊雄,故有指Billy與他們相熟。


樂宜受訪時坦言私下認識Billy,之前更經常與男友「3人行」食飯︰「之前冇聽佢講過拍拖,嗰日係咁啱約埋一齊去馬場,亦係第一次見張秀文。佢哋拍拖當然好戥佢哋開心,恭喜佢!起碼Billy唔使再做我同男友嘅電燈膽,哈哈!(佢係筍盤?)係嘅,咁當然冇我男友咁好!」原來Billy亦跟江嘉敏男友、電競公司高層Anthony是合作夥伴,不過今次他是秘撻張秀文,所以連江嘉敏亦不知情。



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!