掃呢頁CODE去手機

2021年10月24日 星期日

張繼聰:張繼聰最後階段跑到想嘔 為阿女頂硬上 #張繼聰

染了一頭白髮的張繼聰處男下海參加渣馬,更首戰半馬,跑出1小時33分29秒佳績,衝線一刻Chok住擺RockandRoll手勢,心情靚爆!受訪時他抵死自 ...






染了一頭白髮的張繼聰處男下海參加渣馬,更首戰半馬,跑出1小時33分29秒佳績,衝線一刻Chok住擺Rock and Roll手勢,心情靚爆!受訪時他抵死自嘲是上年紀的業餘愛好者,成功做到教練要求於90至100分鐘完賽,非常滿意成績:「梗係滿意大佬!有命返嚟同你哋講嘢喎!為新電影搵教練練長跑一年,一星期操5日,但套戲依家都未拍,教練就叫我試報渣馬。(有冇睇排名?)唔計較,今次已經有交代。」


阿聰表示跑過終於明白跑步會上癮道理,覺得跑步係健康運動,會令自己心理質素好好,問到之後可會再報名參加?他卻笑說要睇情況,但就會Keep住跑步:「畢竟我成41歲先跑,都唔後生,依家跑完好開心,尋晚(23日)瞓咗幾粒鐘。(老婆謝安琪同對仔女有冇話嚟終點等你?)冇啦咁早!佢哋都未起身,今朝我4點就出門口,開早更的士咁。」然後Sweet爆話囡囡張靖幫他搽指甲油,再晒出左手手指「晒命」:「叫我攰就望吓隻手,我叫佢搽埋右手,佢話唔想我咁辛苦,冇計!真係畀佢治到!(你跑嗰陣有冇望?)望咗2、3次,個個都話西隧係地獄,但一出到嚟全部斜路仲辛苦。」


不過阿聰坦言跑到灣仔附近時一度想腳抽筋,最後2km更是跑到直頭想嘔,但見沿途有好多街坊為他打氣,為唔想「樣衰」惟有頂硬上:「我係演員嚟嘛!做戲做全套,哈哈!跑完最想歎杯咖啡。」又搞笑同記者夾計向囡囡認叻:「因為喺2個鐘內跑完會有個紀念獎牌,咁我就會同佢講爸爸跑贏咗幾萬人,你哋唔好踢爆我!」


另外,講到主演電影代表香港角逐第94屆奧斯卡「最佳國際影片」,他直言好開心、好感動,好榮幸能參演:「上映反應好好,依家仲去埋奧斯卡,呢度係勵志片,自己親歷其境覺得人生真係充滿希望,好戥導演開心,花咗好多年時間準備,呢條路唔易行。」並大讚各演員都為電影付出好多,證明這個世界有付出會有回報。

本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!