掃呢頁CODE去手機

2021年10月24日 星期日

林憶蓮:杜自持點評兩大歌后:林憶蓮講Feel,甄妮最惡! #林憶蓮 #甄妮

音樂大師杜自持擔任《UncleRay榮休盛典》演唱會的音樂總監,日前他接受電台訪問時,談及曾1年編曲過百首作品,他說:「我承認作曲不太到家,常沒靈感, ...






音樂大師杜自持擔任《Uncle Ray榮休盛典》演唱會的音樂總監,日前他接受電台訪問時,談及曾1年編曲過百首作品,他說:「我承認作曲不太到家,常沒靈感,但編曲就不同,最快幾個鐘就編到。」他指每首歌「曲、詞、編、監」同樣重要,可惜當年編曲沒版稅,有時編曲重要過作曲,他覺得:「編過一啲歌嘅Melody,兩個字『垃圾』!點樣令佢唔垃圾?就要靠編曲。」


他跟天后級的林憶蓮自《灰色》專輯開始合作,指憶蓮唱歌講究Feel:「憶蓮好細心,最講究編曲及樂器大細聲起伏,因為佢要聽到有Feel去唱。我係有辦法捉到佢想要咩,譬如佢想要某啲rhythm,佢講唔出,但我會估到,嗰時很少人唱R&B,但佢超鍾意,碰巧我又超鍾意R&B,我一畀出來嗰啲rhythm,她就會說:『啱Andrew,就係呢種!』」到憶蓮的《逃離鋼筋森林》專輯,他見證天后進步神速:「好犀利,我哋最初由《灰色》合作,到《都市觸覺》時揀了一首俄國女歌手Basia嘅歌改編成《逃離鋼筋森林》,嗰首歌其實超難唱,但佢掌握得好好,佢嘅唱功又到咗一個新頂峰,我認為當時冇其他女歌手可以唱到呢首歌。」


談及跟出名惡及霸道的甄妮,曾與她合作3個演唱會,他說:「真係唔好辣着甄妮,佢惡起上嚟唔係人咁品,唔啱就會鬧!我哋相處好得意,事關我又係臭脾氣,但我哋好多次鬧完交又攬頭攬頸,係冇隔夜仇。最近我去美國探佢,因為佢囡囡Melody讀完書已經喺當地工作。我哋吃飯時問佢點解唔出返嚟唱歌,咁太浪費了!她話講咗退休,二來佢驚衰收尾,擔心自己把聲及形象不夠以前好,但我見佢時,身形都係冇乜變。」

本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!