掃呢頁CODE去手機

2021年10月24日 星期日

渣打馬拉松丨釗峰@C AllStar破個人最佳成績:享受呢個時間 #C AllStar

《渣打馬拉松2021》今天(24日)舉行,男子組合CAllStar成員梁釗峰報名10公里賽事,他形容今天是最熱的渣打馬拉松:「今日原本好凍好凍,個個都 ...




《渣打馬拉松2021》今天(24日)舉行,男子組合C AllStar成員梁釗峰報名10公里賽事,他形容今天是最熱的渣打馬拉松:「今日原本好凍好凍,個個都叫著多啲,好彩我都只係著咗兩件,我起跑個時都已經陽光普照。」

釗峰以50分48秒完成賽事,他笑言:「好開心,過咗自己最佳時間,因為我想每一段速度都快啲,享受呢個時間。之前有參加過半馬,但試過身體上出錯,譬如步姿跑錯,咁10K我可以全程放。」

釗峰為這個賽事用了四星期練習,比賽前,他分享粉絲勁關懷備至:「會叫你早啲瞓呀,補水呀,因為網上有粉絲TG群,但都好開心,可能因為琴日睇完馮允謙個show,所以帶住愉快心情參賽。」


本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!