掃呢頁CODE去手機

2021年12月25日 星期六

黎耀祥:黎耀祥陪走最後一程!賴慰玲驚晒性感:係一種負擔 #賴慰玲 #黎耀祥

視帝黎耀祥(祥仔)於現時熱播的新劇《拳王》中演技出眾,簡直是殿堂級「壓陣」,此劇明晚(25日)便會播出大結局,而昨晚(23日)一集中,祥仔與劇中情人知 ...






視帝黎耀祥(祥仔)於現時熱播的新劇《拳王》中演技出眾,簡直是殿堂級「壓陣」,此劇明晚(25日)便會播出大結局,而昨晚(23日)一集中,祥仔與劇中情人知己賴慰玲的演出更是令人相當感動。劇情重點落在患上小腦萎縮症的賴慰玲(Winki)得知病發,打算放下事業及愛情隱居,但仍遭黎耀祥「尋獲」。之後病情愈趨惡化的她萌生自殺念頭,並致電對方幫忙處理後事。最終Winki落海自殺不遂,被祥仔救回,祥仔更堅決要照顧她到最後一刻。


自劇集開播以來,二人的感情發展一直受關注,原來Winki與祥仔戲內戲外同樣默契十足,早前Winki與祥仔為此劇開Live期間,祥仔搞笑地向Winki喪笠高帽,Winki則大讚祥仔對拍檔照顧有加:「喺屋企嗰場攤牌戲,祥仔拍佢嗰啲當然好激動啦,但當拍我反應時,佢都唔會Hea做反應,照畀番晒咁多我,真係好好。」祥仔聞言即笑言:「成套劇拍咁耐得嗰場鬧賴慰玲,啲火仲唔嚟咩!」


自殺不遂


Winki透露自殺不遂場口是Ending戲,拍攝當日相當寒冷,但由於工作人員為她和祥仔做足禦寒工夫,又幫他們試水溫兼安排好替身,讓Winki暖在心頭。不過最後卻因為一個「意外」,令不諳水性的Winki決定親自落水:「臨落水時替身去咗好遠嘅廁所,咁為咗報答大家對我咁好,我就決定豁出去。」Winki又指自己每一Take均喊到豬頭咁,她說:「個角色同我自己都好唔捨得祥仔。」談到角色因備受惡疾困擾萌生自殺念頭,Winki更病到連扣Bra都扣唔到,此場戲更要半裸上陣,最終由替身代拍,她說:「性感對於我嚟講一直係負擔,我冇勇氣去做呢樣嘢,但我又想表達到個角色嘅心路歷程,我就不斷糾結同掙扎,可以點樣衝破自己個心理關口,結果監製就主動問我需唔需要替身,等我可以專心情緒演出嘅部分。」


姚子羚入圍視后5強


憑《拳王》殺入《萬千星輝頒獎典禮2021》最佳女主角5強的姚子羚,最後一周亦演技大爆發,除了前晚憶述亡夫的爆喊戲份、她與祥仔於第21集中的對峙戲份,亦被網民稱讚有戲兼有張力。問到子羚劇中的凌厲眼神是如何鍛煉而成,子羚笑言:「我個角色啲眼神係難處理嘅,望落好似好淡然嘅嘢,但點樣用眼神表達呢?我都用咗好多時間磨合同學習。我發現最緊要望實祥仔,但唔容易嘅,因為祥仔嘅氣場會令你唔敢正視佢。」子羚又大讚祥仔雖然高深莫測,但亦平易近人,是很好的合作夥伴。



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!