掃呢頁CODE去手機

2021年12月25日 星期六

周嘉洛:台慶頒獎禮叫三飛 姜麗文想快啲行婚禮 #台慶 #周嘉洛 #姜麗文

藝人周嘉洛與姜麗文(Lesley)今午(25日)出席聖誕活動,與粉絲大玩遊戲。Lesley談新年願望,直認想早日完成婚禮!事後她受訪說:「因為真係等咗 ...






藝人周嘉洛與姜麗文(Lesley)今午(25日)出席聖誕活動,與粉絲大玩遊戲。Lesley談新年願望,直認想早日完成婚禮!事後她受訪說:「因為真係等咗好耐,疫情影響兩年前嘅婚禮,5日前我哋先決定押後,希望可以快點成事,因為我哋好多重要嘅屋企人都喺外國,依家希望通關,等老人家返嚟唔使隔離。」


提到入圍《萬千星輝頒獎典禮2021》「最受歡迎電視女角色」、「最佳女配角」及「飛躍進步女藝員」3個獎項5強,她稱最開心是父母為她而驕傲:「最近過聖誕見到好多Auntie同Uncle,爸爸(秦沛)不斷同人講自己係『姜麗文爸爸』,又話有啲菲律賓姐姐會主動問佢係咪我爸爸,跟住同我打氣,感受到佢真係好開心!」她直認想得獎但隨緣,有提名已好開心。


《愛.回家》角色有改變


至於周嘉洛再入圍「最受歡迎電視男角色」五強,他稱有20%信心:「5個人入圍嘛,我都有半年冇喺電視上出現,有入圍都好開心。(幾時回歸《愛.回家》?)暫時冇接獲通知,不過嚟緊會客串一集,角色會有重大嘅改變。(聖誕約咗邊個? )冇。(緋聞女友們呢?)有緋聞,冇女友,希望嚟緊低調啲專心工作。佢哋(緋聞女友們)就應該有好多Party,如果話我掛住女人嘅話,最掛住嗰個係滕麗名。」



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!