掃呢頁CODE去手機

2021年12月25日 星期六

安哥同學會|尹光賭牌九輸足一層樓 唔後悔曾爛賭:錢財身外物 #尹光

本身係越南富二代嘅尹光,26歲時因為逃避兵役而偷渡來港,喺歌廳演出賺錢維生,從此變為「廟街王子」,早前佢接受電台節目《安哥同學會》訪問時,提到自己初入 ...






本身係越南富二代嘅尹光,26歲時因為逃避兵役而偷渡來港,喺歌廳演出賺錢維生,從此變為「廟街王子」,早前佢接受電台節目《安哥同學會》訪問時,提到自己初入行時,由於國話發音唔標準,所以受過唔少面色:「當時我喺一間舞廳,揀咗一首慢歌《藍色的憂鬱》去試音,啲人話我『國語唔得,唱歌唱到好似唱粵曲咁樣,細路,走啦』!叫我做細路喎,當時我都廿幾歲……睇人面口實有嘅!」

尹光其後在歌廳做歌手,每月人工約有200多元,以當時的生活水平來說,是十分夠用,他亦表示雖然在歌廳唔煙唔酒,但就因為有人教識佢牌九,搞到連層樓都冇埋。「我喺越南唔識賭,嚟到香港有朋友教我賭牌九,輸錢皆因贏錢起。我74年之後有廣東歌唱,我去夜總會同鍾叮噹拍檔,當時搵到啲錢,不過都係得百幾,唔會過千,但你賭錢一晚閒閒哋贏幾百,一路迷落去……」尹光曾在另一訪問中透露77年在港以17萬買下美孚一個單位,但79年他在澳洲登台1晚賭輸掉10萬,而在84年,他又因為賭13張天輸到要問人借5萬,但當晚他的歌酬大概只得2、300元。最後尹光求神拜佛一鋪博翻身之後就從此戒賭,節目中問到他可曾後悔,他表示:「唔會後悔,樣樣隨遇而安。我差不多78歲,仲有人請我唱歌……錢財身外物。」

同場加映:Anson Lo盧瀚霆與500名神徒歡度平安夜 自爆明年工作大計

Anson Lo盧瀚霆今日平安夜出席電影《假冒女團》簽名會。(大會提供)


Anson Lo今日出席簽名會與500名「神徒」歡度聖誕。(大會提供)


《假冒女團》Anson Lo簽名會現場,準備了神秘禮物。(大會提供)


Anson Lo盧瀚霆日前獲得韓國MAMA音樂大獎的亞洲新人獎。(大會提供)


《大叔的愛》中飾演「舊愛」的陳子豐為簽名會擔任主持。(大會提供)


(大會提供)


教主在台上簽名時,神徒在台下大合唱《Megahit》。(大會提供)



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!