掃呢頁CODE去手機

2021年12月25日 星期六

洪嘉豪疑自爆將做張敬軒個唱嘉賓 怕Fans搞亂日子買錯飛 #張敬軒

洪嘉豪疑自爆將做張敬軒個唱嘉賓怕Fans搞亂日子買錯飛洪嘉豪(Kaho)出道3年半,唱得又有創作底,近期人氣急升。近日有傳正開紅館個唱的張敬軒,已邀K ...




洪嘉豪疑自爆將做張敬軒個唱嘉賓 怕Fans搞亂日子買錯飛



洪嘉豪(Kaho)出道3年半,唱得又有創作底,近期人氣急升。近日有傳正開紅館個唱的張敬軒,已邀Kaho擔任其個唱嘉賓,更連日子都流出,有指是下月6日。不過昨日有網民指,Kaho於TG群組向Fans溫提,他並不是下月6日張敬軒個唱的嘉賓:「我唔想大家特登為我買飛入場,但又見我唔到,但我又唔出聲,所以我想同大家講6號做嘉賓呢件事係錯嘅。」

 

外傳Kaho下月6日做軒仔個唱嘉賓,不過Kaho疑向Fans透露有機會係下月8日先啱。
外傳Kaho下月6日做軒仔個唱嘉賓,不過Kaho疑向Fans透露有機會係下月8日先啱。


 

一向錫Fans嘅Kaho,冒住「機密」流出的風險,向Fans明示暗示,講埋有機會做嘉賓的日子:「我聽聞就係8號,不過我非常希望大家唔好將消息外流啦,我錫你哋,你哋錫返我。」不過呢番疑似是Kaho與Fans講的秘密,就被網民放到「演唱會門票交易平台(自由市場)」專頁,稱洪嘉豪將於下月8日擔任張敬軒個唱嘉賓。個Po傳到去連登討論區就被網民嘲笑:「專登買飛睇佢?佢邊位?」不過就有更多網民留言力撐Kaho,指呢個訊息是給Fans的,不應該流出,而且睇演唱會唔係睇嘉賓,Kaho溫提都係出於關心Fans。但未知Kaho是否看到訊息流出,今日於IG限時動態表示:「Sad到盡頭。」

 

個訊息傳到去連登討論區,有網民竟然咁樣講。


 

都有網民力撐覺得冇問題。


 

相信Kaho得倨訊息外流佢都好唔開心呀!


 

Kaho喺IG限時動態話:「Sad到盡頭。」未知係咪關於呢件事。


 

其實不要以為Kaho與張敬軒大纜扯唔埋,早於2018年Kaho勇奪叱咤樂壇生力軍金獎,他就於台上特別多謝張敬軒。因為他的出道作品《半天空檔》,派歌前被張敬軒在社交網大讚,除了是欣賞Kaho的才華,亦因為Kaho曾任張敬軒演唱會的舞台工作人員,張敬軒曾將在綵排時,讓Kaho代唱《櫻花樹下》,然後親自到台下監聽音響。

另外亦有指Kaho的媽媽其實是張敬軒的恩人,16年前是由Kaho媽媽帶張敬軒由廣州來港發展,可見二人好有淵源。

 

Kaho於2018年奪叱咤樂壇生力軍金獎,於台上特別多謝張敬軒。


 

Kaho近日不時孖住超人氣師弟張天賦(MC)出活動兼開騷。


本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hd.stheadline.com
鍾意就快D Share啦!