掃呢頁CODE去手機

2022年6月8日 星期三

謝安琪獲囡囡差別待遇 父親節竟收一堆心意卡:真係心甜 #謝安琪

謝安琪(Kay)今日(8/6)現身銅鑼灣出席美容旗艦店開幕儀式,她以白色露背長裙出場大曬美好身段。阿Kay接受《香港01》訪問時亦有分享保養心得:「講 ...




謝安琪(Kay)今日(8/6)現身銅鑼灣出席美容旗艦店開幕儀式,她以白色露背長裙出場大曬美好身段。阿Kay接受《香港01》訪問時亦有分享保養心得:「講起保養心得有啲慚愧,唔係真係好有心得。但我飲食好清淡、飲好多水,係自細嘅習慣,同埋食好多生果同蔬菜,係容許我懶少少,因為我本身食嘅嘢唔係好高脂肪、糖同油。」

本月19日是父親節,阿Kay表示張繼聰正忙於拍電影,所以未能出席家庭慶祝活動:「好想安排豐富同盛大嘅家庭慶祝畀佢,但好可惜佢無暇出席,我哋都會自己慶祝,佢可能精神上參與,佢好忙成日通宵拍戲。」

她又透露一個窩心又搞笑的父親節小插曲:「母親節我就收到母親節卡,都唔只一張,我個女對我好偏心,我收咗一堆母親節卡,每日都I love you。一個月後就到父親節,學校就要做父親節卡,咁佢有做,但佢都有做多一堆母親節卡又送畀我,嗰種差別待遇好明顯,偏心程度好極端,我好開心,生呢個女真係心甜,偏心我好溫馨。」

阿Kay將於8月與方皓玟開演唱會,她說非常開心,與對方認識很久終於有音樂上的合作:「極其量係出現喺同一部電影,但係都冇對手戲。以前會喺做gym地方撞到,會傾吓計,佢又介紹lotion畀我搽,好有趣。」她續指平日做演唱會有很多細節都是由自己決定,今次可以與對方一同討論和研究:「有人分擔,我哋兩個好似一個小組合,可以諗下點襯衫、舞台上企位,多個人傾好開心。」


本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!