掃呢頁CODE去手機

2022年6月8日 星期三

陳瀅獲葉念琛寵愛有加 獲欽點做新「阿寶」兼拍住做訪問 #葉念琛 #陳瀅

由葉念琛監製、執導及編劇的的無綫(TVB)電視劇《美麗戰場》今日(8日)舉行拜神儀式。曾志偉說很難得邀來葉念琛為TVB拍劇,並希望將拍電影節奏帶回TV ...




由葉念琛監製、執導及編劇的的無綫(TVB)電視劇《美麗戰場》今日(8日)舉行拜神儀式。曾志偉說很難得邀來葉念琛為TVB拍劇,並希望將拍電影節奏帶回TVB劇集,快拍快上。葉念琛笑言此劇一定要安排做55周年台慶劇,曾志偉笑道:「畀珍姐(曾勵珍)鬧呀,你自己講晒!」

葉念琛承認此劇的「阿寶」便是陳瀅,他接受《香港01》訪問,透露睇過陳瀅有份演出的劇集《伙記辦大事》,他說:「本身我同佢冇合作過,但係識嘅,喜歡佢嗰種硬朗。」他特意將一向予人清純感覺的陳瀅設計為反派,希望為大家帶來反差感。葉導又稱讚陳瀅及其他演員有朝氣。問是否一早向TVB同陳瀅「落訂」,曾志偉笑言:「係呀!搞到我要推咗其他導演,話唔好意思呀,葉導演Book咗佢㗎」

隨後葉導再拍住陳瀅接受《香港01》訪問,期間葉導突然男人味爆發,說話架勢十足,葉導坦言非常欣賞陳瀅,「嚟TVB拍第一套劇一定要搵佢做女主角。」陳瀅在旁則笑得開心又害羞。陳瀅指首次同葉導合作是「開心又大壓力」,但幸好葉導安排細心又周到,她說:「呢幾日拍攝,覺得導演好好,好照顧演員,咁我每日好輕鬆可以好專心淨係顧自己啲戲,其餘嘅嘢唔使理,因為佢乜嘢都會處理好晒。」

陳瀅又爆葉導「勒令」她減肥,卻又以食物誘惑她。葉導笑指其實滿意她的身型,「陳瀅係肥肥哋㗎嘛!」

觀眾不免比較兩個「阿寶」鄧麗欣及陳瀅,葉導指今次是全新「阿寶」,故不擔心比較。雖然獲導演打定心針,但陳瀅則半信半疑道:「都唔知放心定大壓力好。我每日都聽佢講,做好啲呀,人哋點拋個波畀你,你一定要點樣拋得再靚啲呀!我每日都盡力去做,唔知導演覺得我合唔合格呢?」葉導則安撫道不會鬧演員,「演員係要鼓勵嘅。」

點撃下圖睇演員陣容:

一眾演員今日進行拜神儀式。(梁碧玲 攝)


一眾演員今日進行拜神儀式。(梁碧玲 攝)


一眾演員今日進行拜神儀式。(梁碧玲 攝)


一眾演員今日進行拜神儀式。(梁碧玲 攝)


令人期待。(梁碧玲 攝)


令人期待。(梁碧玲 攝)


令人期待。(梁碧玲 攝)


令人期待。(梁碧玲 攝)


正呀。(梁碧玲 攝)


正呀。(梁碧玲 攝)


正呀。(梁碧玲 攝)


正呀。(梁碧玲 攝)


演員。(梁碧玲 攝)


演員。(梁碧玲 攝)


演員。(梁碧玲 攝)



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!