掃呢頁CODE去手機

2022年8月28日 星期日

飯戲攻心|黃子華蝕錢唔敢再投資 近10年冇拍劇:而家唔可以唔瞓 #黃子華

曾在2020年自導自演《乜代宗師》的黃子華,今次回歸演員身份,他坦言做導演非常難:「電影係用好多錢拍嘅嘢嚟嘅,如果嗰個人失敗咗一次,或者蝕好多錢,佢未 ...






曾在2020年自導自演《乜代宗師》的黃子華,今次回歸演員身份,他坦言做導演非常難:「電影係用好多錢拍嘅嘢嚟嘅,如果嗰個人失敗咗一次,或者蝕好多錢,佢未必會繼續。譬如我咁樣,我上次拍呢個《乜代宗師》係蝕咗好多錢,我係有排都唔會再夠膽投資,所以係好希望譬如我而家拍嘅戲,起碼老闆可以賺返錢先啦,如果老闆冇錢,呢個世界就冇電影,跟住當然希望靠個好嘅口碑,得到好嘅票房,咁當然就係最好啦。」

其實黃子華曾在由鄭裕玲(Do姐)主持的電台節目《口水多過浪花》中自爆拍《乜代宗師》蝕錢:「上次自己做老闆的《乜代宗師》雖然票房過三千萬,但部戲拍得很貴,蝕了很多錢,發覺自己做老闆真的搵笨,所以今次都係做返演員好啲。」

《My盛Lady》(劇照)


《My盛Lady》(劇照)


《My盛Lady》(劇照)


。(《飯戲攻心》劇照)


「一家六口」最終可否和平相處?(《飯戲攻心》劇照)


大哥廚藝不精,亦沒有接手經營父親的燒味生意。(《飯戲攻心》劇照)


陳湛文是子華同父異母的細佬,性格大唔透。(《飯戲攻心》劇照)


王菀之是三弟女友,亦是替全家人包伙食。(《飯戲攻心》劇照)


林明禎是大哥臨時找來充撐場面的女友。(《飯戲攻心》劇照)


二佬一直心儀大哥的女友,見二人分手,加上與大哥只是異父異母關係,立即展開追求。(《飯戲攻心》劇照)



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!