掃呢頁CODE去手機

2022年8月28日 星期日

波波黃婧靈青樓女子造型超震撼 回顧性感女神10個令網友暴動時刻 #女神 #波波 #黃凱儀 #黃婧靈

黃婧靈(波波)因無綫(TVB)節目《後生仔傾吓偈》開始為人熟悉,更因為身材豐滿及言論出位而受到注目,加入TVB後的波波備受總經理曾志偉力捧。最迎更有份 ...




黃婧靈(波波) 因無綫(TVB)節目《後生仔傾吓偈》開始為人熟悉,更因為身材豐滿及言論出位而受到注目,加入TVB後的波波備受總經理曾志偉力捧。最迎更有份在古裝喜劇《痞子殿下》中演出青樓女子一角 ,古裝造型振撼網友 。其實波波除了身材好外,亦受到朋友啟發,決定必要完成大學學位課程,波波一邊工作一邊讀書,她曾表示這些年的大學生涯不易過,壓力其實亦十分大,好更曾試過因壓力太大而暴瘦20磅,波波早前畢業時亦感到十分欣慰,覺得之前付出的時間及努力都十分值得。

波波身材好成焦點,她亦曾講到身材太好煩惱有6大缺點,包括負荷太重、容易背痛、跑步或走路時會晃來晃去、買衫揀衫難、吃東西易整污糟衣物和較易吸引別人的目光。波波曾解釋說︰「(太重)會引伸到另一個問題,就係好易會back pain,因為你個心口重啊嘛,個膊頭每一日個負荷都好重,又會揈嚟揈去,行或者跑嘅時候就會好奇怪。」都算係幸福的負擔呀!

首次行內衣騷!(資料圖片)


呢個四眼妹造型令網友大叫可愛!(IG@krysellawong)


經典晚裝造型。(IG@krysellawong)


經典晚裝造型。(IG@krysellawong)


IG有好多粉絲。(IG@krysellawong)


波波staycation。(IG@krysellawong)


台慶震撼look!(資料圖片)


台慶震撼look!(資料圖片)


運動look好fit!(IG@krysellawong)


波波畢業瞬間變文青 (ig@krysellawong)


激罕水着!(資料圖片)


激罕水着!(資料圖片)


激罕水着!(資料圖片)


主持節目都好大膽!(資料圖片)


《痞子殿下》中演出青樓女子一角。(IG@krysellawong)


首次行內衣騷!(資料圖片)



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!