掃呢頁CODE去手機

2023年5月8日 星期一

《同一屋簷下》石田壹成自爆性伴過千 對象包括60路:一日9次 #石田壹成

現年48歲的石田壹成,是著名演員石田純一的私生子,出生後跟母親一同被父親拋棄,而他亦遺傳了父親的風流性格,擁有過三段婚姻,仲有數之不盡的女伴,是圈中出 ...






現年48歲的石田壹成,是著名演員石田純一的私生子,出生後跟母親一同被父親拋棄,而他亦遺傳了父親的風流性格,擁有過三段婚姻,仲有數之不盡的女伴,是圈中出晒名「渣男」,近日他受訪大談性史及溝女心得,內容可謂語不驚人誓不休!

「我渴望接觸女人,接近有一千位,但好難揀一個最好嘅,每個人都唔同,各有各好,所以我一直都去識新女友」、「基本上我係來者不拒,上年我同一位六十路女士上床,我喺夜店飲酒,佢走埋嚟話:『上我屋企啦…』」、「我試過多人運動,不過都係鍾意一對一多啲,唔係純粹上床,係跟對方溝通,性愛中最令人興奮嘅係前戲時接吻,仲有對方自己除衫嘅時候,我會興奮起來,心諗你終於決定好」

更多石田壹成近照

(IG圖片)


(IG圖片)


(IG圖片)


(IG圖片)


(IG圖片)


「後生嗰陣真係可以由朝做到晚,有時可以一日九次,而且全程一直保持堅挺,而家技巧上係進步咗,會做得叻啲,不過最近比較平靜」。石田壹成大方分享性史,他表示每次發生關係後,都會問對方要不要交往,一腳踏幾船是家常便飯,更透露早在22歲時已感染披衣菌性病,但只要不染上愛滋,他都不會停止獵艷。

(影片截圖)


(影片截圖)


(影片截圖)


(影片截圖)


(影片截圖)


石田壹成自認對應付女人有一套:「最緊要肯花心機同保持適當距離,我會去佢社交網站畀Like同留言,含蓄地去表達開心,不過我後生都曾經撞過板,被屈搞大人個肚,仲賣料畀雜誌,搞到我畀經紀公司炒魷魚。其實對方係因為冇得見面而嬲,因愛成恨,令我明白保持距離嘅重要性」。石田壹成教路最緊要「對症下藥」,靈活面對不同性格的女性,而且要懂得稱讚對方。


本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!