掃呢頁CODE去手機

2023年5月8日 星期一

法言人|麥玲玲「瞓身」拍劇 騷錢少到唔覺眼:平時萬歲都唔止啦 #麥玲玲

講起麥玲玲這位堪輿學專家,除了睇相睇風水了得,其實她在演藝方面亦有涉足,自2009年開始已參演過《猛男滾死隊》、《低俗喜劇》,《八卦神探》、《法證先鋒 ...






講起麥玲玲這位堪輿學專家,除了睇相睇風水了得,其實她在演藝方面亦有涉足,自2009年開始已參演過《猛男滾死隊》、《低俗喜劇》,《八卦神探》、《法證先鋒IV》等電影、劇集。雖然玲玲師傅於《法言人》的角色白綺曼(白小姐)只屬其中一集的單元角色,但其實她為了這個角色也落足了心機和本錢。

為角色度身訂做6套衫

麥玲玲接受《香港01》訪問時,表示自己落足心機研究角色。她說:「角色背景有強迫症,又有少少神經質,所以佢打扮啲衫一定會一套套,連狗仔都係同一套衫,同一匹布。」她直言為了角色,專程訂造了6套衣服,不止如此,還出動了她自己的名牌手袋。她說:「手袋都係私伙,炒價都唔算好貴,係難買啲,都係廿幾萬啫,都係mini kelly,鴕鳥皮。」

搵蝦頭大師教戲:強迫佢收學費

外在有充足準備,其實麥玲玲也準備好了「內在」。她表示每次收到劇本後,都會不厭其煩地請蝦頭(楊詩敏)關於角色的演釋。她說:「會做背景,角色分析,例如《法言人》白小姐,佢會叫我諗吓林燕妮才女係點,仲有幾個演釋方式畀我揀,你知我呢啲業餘未必摸到路。我收到劇本就會交學費。」麥玲玲直言怕蝦頭這位戲劇大師不肯教,笑言所以每次都會強迫她收學費。她說:「分開幾次,每次趁佢夜晚瞓覺唔覺意就FPS畀佢囉,我驚佢唔教我呀。」

keep住拍劇三大原因

麥玲玲師傅本業是堪輿學家,睇相睇風水改名隨時都一日收入都比拍劇多,為什麼她還要花這麼多時間?她表示有三大原因,因為拍劇能夠減壓之餘,也能夠令自己「貼地啲」。她說:「拍節目都好,但係拍劇可以放鬆自己,做劇入面角色可以玩。」其次,拍劇可以令她自己更為「貼地」,她說:「平時做師傅有幾何有人教返你轉頭?但係做節目或者拍劇就會有對手同埋現場導演教你嘢,例如之前做節目森美會教我點講嘢,拍劇蝦頭教我點演個角色。做人唔可以離地㗎,最緊要貼地。」最後一點,麥玲玲師傅直言中國北方地區的朋友未必認識她是堪虞學家,但就有人認得她是TVB劇中其中一個角色,所以對她以堪輿學家打入當地市場也有幫助。

麥玲玲:我都冇check過有幾多騷錢

麥玲玲拍劇有人工?她笑言:「騷錢實有嘅,但係我都冇check過有幾多,講真我訂造一套衫都一萬蚊,6套都6萬啦,仲有畀蝦頭老師嘅學費又幾萬,連『萬歲』(片場請食飯)都唔止呀,仲有時間呢,為咗拍劇要推咗出騷,幫人睇風水改名,一個工作都十幾萬㗎,所以我為咗拍劇真係不計成本。」記者笑言,客串拍劇的騷錢就好似一滴水倒進沙漠一樣,她就說:「哈哈,又冇咁誇張。」

珍姐、樂小姐開口 麥玲玲都拒絕加人工

在TVB拍劇多年,原來她一直都沒有加過人工(騷錢),甚至抗拒人工。她說:「樂小姐同珍姐都話過,我咁多年都冇加過騷錢要加返畀我,我話:『千祈唔好呀!加咗之後冇人用我咁點算?』你知監製拍劇用人都係睇budget,加貴咗之後冇人用我,我冇得拍咁點算?哈哈。」


本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!