掃呢頁CODE去手機

2023年5月8日 星期一

「億萬駙馬」伍富橋結婚周年推新歌 老婆首爆結婚內幕:好任性咁 #伍富橋

去年,因疫情關係二人就選擇在西貢相思灣的五千呎獨立屋、在雙方家長見證下,由律師為二人主持註冊儀式。對於老公選擇在周年紀念日出新歌,私下為人爽直的Shi ...






去年,因疫情關係二人就選擇在西貢相思灣的五千呎獨立屋、在雙方家長見證下,由律師為二人主持註冊儀式。對於老公選擇在周年紀念日出新歌,私下為人爽直的Shirley接受《香港01》訪問時就意外爆料:「為我出歌會唔會好感動?我唔會,我覺得好煩厭,但我支持佢嘅。煩厭嗰個位係,我覺得又會有好多人覺得佢消費佢段婚姻,但其實以我所知係我哋未結婚之前,甚至未拍拖之前,公司已經話要幫佢出,但就一路拖,拖到我哋結咗婚,佢又突然之間好想寫首歌俾老婆,所以純粹係佢有感而發去做呢件事,就唔係特登因為結婚所以之後出呢隻歌。」雖然Shirley口裡說不感動,但就難掩對老公的愛錫:「咁佢鍾意唱歌,無論唱得好唔好聽,作為佢老婆我都支持佢嘅,呢個就係我嘅睇法,無感動。」

一對新人註冊成為合法夫妻。


一對新人註冊成為合法夫妻。


一對新人註冊成為合法夫妻。


至於會不會補擺婚宴,一向尊重老婆意見的Alvin就表示:「唔會,雖然我係想嘅,但老婆話好懶唔想鋪張,註冊嗰陣都擺咗5圍,其實我哋都分別請咗好多朋友食飯當慶祝,咁樣仲開心,好似冇再擺嘅必要,希望結婚十周年再擺場大。」

更多獨家婚照曝光:

好恩愛!


好恩愛!


好恩愛!


好恩愛!


好恩愛!


霸氣!


霸氣!


霸氣!


霸氣!


霸氣!


清新!


清新!


清新!


至於問到為何二人拍拖僅半年就認定對方,Shirley透露Alvin求婚並非大家想像中浪漫:「突然有一日我哋兩個有感而發話不如結,下個禮拜就結啦,之後就真係用咗一個禮拜時間就搞掂。因為我覺得要喺你最愛嘅時候,好任性咁做咗佢,咁結婚嘅時候就係最開心同浪漫,咁佢都好認同我,純粹係我哋兩個咁諗,無咩好實質嘅理由。」至於新婚生活,Alvin都直言好享受:「因為我哋拍拖嘅時間好短,所以都似先結婚後拍拖,都好享受同順利。」


本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!