掃呢頁CODE去手機

2023年5月8日 星期一

CHILL CLUB推介榜2023:擸盡年度男歌手金銀獎 姜濤懶理外界比較向Anson Lo示愛 #Anson Lo #姜濤 #盧瀚霆

「CHILLCLUB推介榜年度推介22/23」頒獎禮今日(7日)舉行,頒獎禮中段頒發幕後獎,「年度作曲人」為徐浩;「年度編曲人」是黃兆銘,「年度監製」 ...






「CHILL CLUB推介榜年度推介22/23」頒獎禮今日(7日)舉行,頒獎禮中段頒發幕後獎,「年度作曲人」為徐浩;「年度編曲人」是黃兆銘,「年度監製」王雙駿及T-Ma,還有黃偉文獲「年度填詞人」。緊接由Gin Lee(李幸倪)上台表演,在有live band的伴演獻唱《1 st Date》,之後又到馮允謙上台,正當有網民鼓譟,由7點等到9點,足足等了2個鐘都未見姜濤時,姜濤以全黑出場,黑西裝褸加黑褲演繹《一號種籽》,明顯有收身成果的他,雙下巴不再,雖然沒有勁歌熱舞,但都有郁頭郁腳,身手靈活,台風十足,網民大讚:「姜濤超正」,又有網民「投訴」:「幾時到Edan呢?」之後姜濤再現身跳舞,引來全場掌聲!有網民仲大讚:「佢唱國語歌好好聽。」


頒獎禮近尾聲時,頒發「年度男/女歌手」金銀銅獎,分別得獎為鄭欣宜、陳蕾及Serrini,鄭欣宜因病缺席,而「年度男歌手」金銀銅獎,為Anson Lo、姜濤及Ian。其中鬥得最激烈的Anson Lo、姜濤,當姜濤得銀獎時,他逐一多謝12位隊友:「多謝MIRROR其餘11個。我哋頭幾年內部有好多問題,經過咗《調教你MIRROR》,Lokman感覺到你好努力咁成為一個隊長,Tiger好有才能、Jeremy進步最多,Alton好希望有自己表演嘅舞台,你得嘅,Frankie努力咁搵緊自己嘅目標,AK雖然脾氣照舊,但佢好努力成為我哋嘅副隊長,所以我好尊重你,Ian,I love you 你攞咗我好開心,Stanley你好想成為一個演員,你一定會得嘅,Jer好想做到自己嘅音樂路,繼續堅持落去我,都係咁樣嘅,Eden喺MIRROR入邊我第二個佩服你, Anson Lo我知外界成日將我哋攞嚟比較,我哋嘅支持者會有好多嘅爭拗,但我從來冇理過呢啲,雖然我哋經歷過好多誤會,但係我會好信任你,I love you。」


而金獎得主Anson Lo一度哽咽說:「近日好大壓力,多謝神徒嘅陪伴,好想同睇屋企,爹哋媽咪講聲Hi,今日係家姐生日,想講聲對唔住,近排我好少喺屋企食飯,你哋好擔心我嘅作息,好多謝你嘅體諒,同埋你哋今朝嘅短訊,好Sweet,我會令你地好自豪,最後要多謝MIRROR每一位兄弟,啱啱姜濤講嘅外界嘅紛爭同比較,我哋冇辦法控制,呢樣嘢永遠都會存在,但冇嘢可以阻擋到我哋12個人嘅力量,無論報紙點寫、無論外界嘅評語,我哋做嘢都只會一樣,一齊繼續努力,每個想分化我哋嘅comment,我想同你講,我哋永遠都係MIRROR。」


而頒獎禮第6個表演環節,由5隊Band輪流演出,其中樂隊逆流被網民激讚表演「好正」,「台下班歌手好似睇騷咁」。及後,頒發「年度唱作歌手」金、銀、銅分別由林家謙、陳卓賢(Ian)和馮允謙奪得,林家謙說:「好開心,多謝每一位投票嘅朋友,多謝喜歡我唱及作嘅朋友,多謝我嘅屋企人、團隊。」Ian說:「多謝對上一年同我有合作過嘅音樂人,我會繼續努力,多謝大家,同埋每一位有份投票嘅人。」馮允謙說:「呢幾年我非常幸運,有機會踏上舞台得到獎項,我都曾經經歷過一段時間先有今日,都想鼓勵咁多位歌手朋友仔,你哋都做到㗎,只要堅持努力唔好放棄。」


到7部分表演環節,終於等到Jer及Edan出現,偕唱同屬唱得之人衛蘭及岑寧兒大晒唱功。Dear Jane及RubberBand分別獲「年度樂隊」的金及銀獎,Dear Jane主音阿Tim多謝歌迷:「陪我哋行一條音樂路,喺呢條路上好開心,我哋又陪番大,多謝屋企人同埋我啲仔女、老婆,做我哋粉絲唔易。」


Anson Kong和ERROR被安排在「熱血最強」環節,不過Anson Kong和ERROR的音響疑出現問題,明顯無聲,期間Anson Kong不停搞耳機,而保錡索性將耳機除下。再到頒發「年度組合」獎,金銀銅得獎單位為MIRROR、ERROR、COLLAR。Gao分享得獎感受時,因咪沒有聲而要換咪:「好多謝大家嘅厚愛,同埋可以同其他單位一齊入圍,多謝教導過我哋嘅導師,你哋鼓勵我哋已經收到晒,我哋會努力做好自己同音樂,繼續表演畀大家睇,希望大家繼續陪伴我哋成長。」


ERROR的發言最夠娛樂性:「多謝首先嘅樂隊,因為如果佢哋唔係攞咗樂隊獎,呢個就唔會輪到我哋,或者搞一個MIRROR除外嘅組合獎,我哋就有機會攞金獎,我哋唔講得咁多,將個台交番比MIRROR。」



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!