掃呢頁CODE去手機

2023年5月8日 星期一

CHILL CLUB推介榜2023:C1:姜濤中場突襲勁舞 AL獨擸流行歌曲獎 #姜濤

今年ViuTV特意舉辦非一般樂壇頒獎禮,獎項分為16個項目,當中歌曲獎僅佔4個,玩法另類,不變的是全晚焦點依然落在男團MIRROR身上,當中人氣王An ...






今年ViuTV特意舉辦非一般樂壇頒獎禮,獎項分為16個項目,當中歌曲獎僅佔4個,玩法另類,不變的是全晚焦點依然落在男團MIRROR身上,當中人氣王Anson Lo(AL)撼贏姜濤、Edan等一眾「鏡仔」捧走「流行歌曲獎」及「年度男歌手」金獎,而多個大獎亦由ViuTV「自己友」囊括。


《CHILL CLUB推介榜年度推介22/23》昨晚假亞洲國際博覽館舉行,逾百歌手盛裝出席,大會今年一改「十大歌曲」頒獎形式,首度以音樂風格劃分歌曲獎,16個獎項以歌曲獎、個人獎及幕後獎3個項目區分,當中歌曲與個人獎全由一人一票形式選出,並增設「Genre(音樂風格)of The Year」大獎。


全晚僅頒發4個歌曲獎,分別是Anson Lo 的《永順街39號》奪「年度流行歌曲獎」、樂隊Dear Jane(DJ)的《到底發生過什麼事》奪「年度搖滾歌曲獎」、馮允謙的《報復式浪漫》獲頒「年度節奏藍調歌曲獎」,而張天賦的《小心地滑》同時擸走「年度另類歌曲獎」及「Genre of The Year」大獎,Anson Lo領獎時說:「呢首歌係慢歌,亦係我最鍾意嘅慢歌,對慢歌有一番熱誠。」而DJ主音Tim說:「多謝投過票嘅朋友,今時今日大家都可能有啲心碎,呢隻歌陪伴到大家,多謝。」


COLLAR捧金獎唔齊人


頒獎禮十足大型音樂會,由ViuTV一手打造的男團MIRROR在自家頒獎禮當然是焦點所在,隊中「人氣王」Anson Lo與姜濤競爭最激烈。在表演環節中,Anson Lo化身「白馬王子」在6位舞者陪伴下隆重登場又唱又跳《Mr.Stranger》,還有自摸動作,令全場「神徒」尖叫!至於千呼萬喚的姜濤及至中場才現身,全黑上陣演繹《一號種籽》,又偕台灣歌手黃宣Jam歌,狀態回勇冇雙下巴。


另一「鏡仔」Jeremy大熱捧走「年度新人男歌手」金獎,他說:「多謝MIRROR、ERROR、Fans、屋企人同埋音樂團隊。」另一「親生仔」ERROR成員保錡則獲銀獎,情緒激動,他多謝公司高層:「係你哋冇放棄我,令我成為自律嘅人,多謝ERROR,我哋嘅音樂夢好難行,呢個獎唔係我自己攞,有夢想就繼續支持。」銅獎得主是組合P1X3L成員吳啟洋,但女主持比他更興奮,非常搞笑!


「年度新人女歌手」金獎同樣是ViuTV旗下女團COLLAR所得, 可惜獨欠So Ching,有網民奇怪女團COLLAR為何被撥入「新人女歌手」,似乎對其他女歌手不公,但隊長阿Gao多謝投神聖一票的支持者:「過去呢一年好感恩有大家陪住我哋,多謝我哋屋企人同埋一直支持我哋嘅Fans,我哋會繼續努力。」而銀、銅得主分別是雲浩影及kayan9896。


更多新聞,請瀏覽東方日報網頁:

本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!