掃呢頁CODE去手機

2023年9月22日 星期五

黃竣鋒:黃竣鋒劫後一年 面貌奇迹復原全靠呢個人... #黃竣鋒

2012年參加《亞洲先生競選》奪得季軍的黃竣鋒(Jason),去年8月底於吳志雄在深圳開設的餐廳內遇襲,被斬至面皮剝落、左手及左腰嚴重受傷險喪命,事隔 ...






2012年參加《亞洲先生競選》奪得季軍的黃竣鋒(Jason),去年8月底於吳志雄在深圳開設的餐廳內遇襲,被斬至面皮剝落、左手及左腰嚴重受傷險喪命,事隔一年,黃竣鋒猶有餘悸,接受東網獨家專訪,直言陰影仍在:「依家去到啲人多嘅地方,個心都會好唔舒服,個心成日諗會唔會突然有人撲埋嚟。」


隨着案件早前宣判,當日的斬人片段,亦終極曝光,Jason當日與吳志雄齊齊步出餐廳,行去另一間食店時,兇徒拿着菜刀撲向Jason狂斬,吳志雄見狀與其他同行人士,即上前制服兇徒,奈何Jason已身受重傷,他憶述被斬後情況:「我入番餐廳,因為成塊面皮已經劈開咗,之前同枱嘅女仔一見到我即刻大叫走入廁所,因為啲血不斷咁流,我叫人畀啲冰我,攝係面皮下面,但都唔能夠止血,當時真係好混亂。」


由於疫情關係,Jason入院過程相當轉折,幸最後都遇到一個好醫生,手術做得非常仔細,但由於面部嚴重受創,面皮大幅跌下來,Jason直言拆紗布一刻,都非常擔心,他謂:「好驚變晒形,但又安慰自己,韓國應該可以整番好,叫自己唔好咁擔心。」結果,傷勢比預期好,令Jason鬆一口氣,不過,臉上一大條「蜈蚓疤」,依然相當嚇人,要妥善處理,在Jason受傷後,第一時間送上5萬元救命金的古天樂(古仔),在此刻再度出手,介紹了香港知名醫學美容醫生給他,回港後亦立即接受一連串磨皮以及激光治療:「一直以嚟都好感激古天樂,返到嚟佢仲介紹醫生畀我,呢一年,我接受咗超過12次磨皮、激光手術,臉上疤痕復原八成以上。」Jason還指古仔本來想幫他找數,但他堅拒,之後慢慢康復,古仔亦安排工作給他,着他於電影《守闕者》中客串,令Jason十分感動。


自遇上人生大劫,令Jason看盡人情冷暖,除了獲得古仔幫助,被斬當日同場的吳志雄以及朱永棠,都有不時送上問候,不過,因Jason初初受傷時,曾一度謠言滿天飛,其中有傳他因「溝女」惹禍,得罪江湖中人,令同場某些人立即跟他割席,一夜間形同陌路,使Jason感嘆不已,由於之前案件仍在審理,他不能說太多,只好安慰自己清者自清,直至案件今年4月審結,無故施襲兇徒被判故意殺人罪,判處有期徒刑10年,才還黃竣鋒一個清白,對於兇徒之判刑,Jason直言:「故意殺人罪判10年,真係有啲輕,但我唔想再喺呢件事上糾纏,一切由他過去,就此完結。」



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!