掃呢頁CODE去手機

2023年9月22日 星期五

JPEX|陳怡獲釋後飛日本旅行? 疑似群組對話流出:警方話冇問題 #JPEX

虛擬資產交易平台JPEX無牌風波持續發酵,網紅陳怡日前(18日)亦因涉嫌經營加密貨幣找換店而被警方帶走調查,她在翌日(19日)已獲准保釋,其後她立即在 ...




虛擬資產交易平台JPEX無牌風波持續發酵,網紅陳怡日前(18日)亦因涉嫌經營加密貨幣找換店而被警方帶走調查,她在翌日(19日)已獲准保釋,其後她立即在社交平台發文表示:「老娘回來了!!今晚出片同大家講吓被羈留的一天。」前日(20日)陳怡拍片分享自己在拘留所的經歷,又表示提起飯盒想嘔,今日(22日)網上流傳疑似陳怡在聊天群組的對話,她表示:「我聽日去日本玩喇!律師已經通知咗警方,佢哋話完全冇問題,大家有咩景點推介?」

其實陳怡日前已經在片中表示自己非常配合警方,又叫粉絲不用擔心:「你諗下如果件事係咁大,點解我而家可以保釋?如果我係犯罪,我諗我會一路喺羈留所等到上庭,唔會係咁樣出嚟同大家講嘢。我係好有信心,我唔係樂觀咁簡單,因為我知道自己做緊咩,唔好講咩清唔清白咁老土,而係一路以嚟我拍嘅片,喺幾日之前一路出嘅片,其實都係呢個方向。包括我入完去羈留再出返嚟,我睇嘅嘢都係一致。」


本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!