掃呢頁CODE去手機

2023年9月22日 星期五

林盛斌中山開棟篤笑開黃腔 竟觸動內地網民神經被批低俗人身攻擊 #林盛斌

藝人林盛斌(Bob)生活富貴,一家六口住九龍塘豪宅愈搬愈豪,全賴努力工作兼投資有道。Bob近來北上開棟篤笑,大方攞老婆出來講笑,又攞同細細粒(陳嘉佳) ...




藝人林盛斌(Bob)生活富貴,一家六口住九龍塘豪宅愈搬愈豪,全賴努力工作兼投資有道。Bob近來北上開棟篤笑,大方攞老婆出來講笑,又攞同細細粒(陳嘉佳)激吻照,卻意外觸動內地網友神經惹來批評,繼JPEX事件後再惹是非!

近日有中山網友入場睇Bob棟篤笑,睇完後將部分片段擺上社交網分享。其中一段Bob稱自小鍾意珠圓玉潤型女性,他先公開與太太黃乙頤的合照,相中太太穿上三點式,Bob說:「讀書嘅時候,同學仔都係鍾意啲王菲、鄭秀文,瘦猛猛嗰啲呢,我麻麻哋。我係鍾意甄妮、肥媽呀,我係真係鍾意嗰啲囉!」

Bob又笑言入娛樂圈工作後,多與圓潤身形女士合作,Bob擺出麥玲玲的合照,「佢手遮住咗個心口,你知佢猛料㗎係咪?」Bob又與觀眾重溫激咀細細粒的照片,台下觀眾見圖片驚呼大笑,Bob笑稱:「我拍完呢場戲之後發咗幾晚惡夢呀,有一晚好似俾鬼砸咁!」

惟Bob的笑話觸動了部分內地網民神經,引來多位網友留言批評:「啲笑點全都是黃,沒有其他」、「沒水平只能講黃色」、「阿Bob還是適合做司儀」、「離棟篤笑差遠了,離黃子華的棟篤笑相差十萬八千里。」、「好笑嗎?無聊」、「一點都(不)好看,人身攻擊或者黃色內容」、「一滴(啲)深度都冇,低俗。送票我都唔去,同黃子華差天共地。」不過另一條片中,Bob抽出一名年輕男觀眾問他:「同另一半床上曳曳會幻想嘅嘢?」與男觀眾的爆笑對答卻令不少網友大讚好笑,看來Bob的笑話反應兩極。

點擊睇網友留言:

部分網友批評Bob笑話太黃。(抖音)


部分網友批評Bob笑話太黃。(抖音)


被批低俗。(抖音)


被批低俗。(抖音)



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!