掃呢頁CODE去手機

2023年9月22日 星期五

林作:JPEX案︱林作記招6大重點一文睇晒 裕美盡力做最佳女友 #JPEX #林作 #裕美

「抽水王」林作疑與JPEX案有關,早前被執法人員以涉嫌串謀詐騙被捕,其後獲保釋,他今日(22日)於下午3時許召開記者會,是他被拘捕後首度開腔,現場有廿 ...






「抽水王」林作疑與JPEX案有關,早前被執法人員以涉嫌串謀詐騙被捕,其後獲保釋,他今日(22日)於下午3時許召開記者會,是他被拘捕後首度開腔,現場有廿多間傳媒到場採訪,林作由代表律師范律師陪同出席,女友裕美全程站在男友其後,默默支持,但未見林作母親。


林作於記者會表示,第一,他於本月19日離開執法部門,暫時無被控告獲准保釋;第二,他聘請了資深律師,法律意見基於事件仍在調查當中,故不會就案情相關方面作出評論,無論公開或私下都不作回應;第三,其位於中環的辦公室在前日已中止租約,所有業務均已終止;第四,他知道不少苦主好苦惱,他亦一樣,因為可能將要面對更多的苦惱。他表示會積極樂觀地面對,並借用邱吉爾名句,「I am an optimist,it does not seem too much use being anything else。」自勉一番:「意思係我係樂觀主義者,做其他類型嘅人似乎仲無用,我希望大家都可以一樣。」第五,他想做很多事,好想幫手,但目前基於事件仍然在調查中,好多事情都不可以做,他說:「但有一日,還我清白之身,承諾一定會盡力,在能力範圍內,在法律容許下,協助受影響嘅人士。」


最後,他表示會盡力協助相關執法機構,直至事件水落石出,希望事情盡快得到解決,盡快將幕後人士繩之於法。


對於很多問題,如關於幕後主腦、是否合夥人之一、調查時落口供,以及是否認識其他涉案網紅等問題,林作均以與案情有關,不能回答。過去幾天他表示睡得好,提到好多事情想做及想幫忙,他說:「我呢刻好多嘢想做想幫,但呢刻事件在刑事調查中,我想做但絕對唔能夠做,我希望獲得清白後,在能力範圍內,法律容許下去協助。(向受害人道歉?)認為在調查完後,還得清白之身後,會做所有會做嘅嘢,但一定要等事件告一段落。(賠償畀啲客?)好多方面有可能性,我有不少自己諗法,承諾水落石出後會做。」


在拘留期間他吃過裕美送來的叉燒飯和凍檸茶,至於他為何保釋離開執法部門時要走後門?他解釋:「我哋期間好配合調查及配合不同要求,所有安排都全力配合。(執法人員安排你行後門?)細節唔講,我好合作,期間一齊正常。(話你龜縮?)盡力配合調查和要求,我覺得環境下應該謹慎和配合。」他沒有回應自己資產是否被凍結,至於事件因此損失幾多及學會幾多?他稱:「數字唔回應,大家知道租約提早終結,面對調查,我相信大家都見到呢件唔係一件小事,以前嬉皮笑臉嘅我,現在都好嚴肅。(財政有冇困難?)呢個唔係案情問題,係感觀問題,唔希望喺呢度畀人知道我財政點,我知道好多人都好苦惱,我都好苦惱,平時天跌落嚟當被冚,呢刻好多煩惱,好多嘢煩。(媽媽財政上幫助你,如借錢畀你?)網民話我正職係兒子,始終得我一個仔,點都支持我,希望唔使佢咁擔憂,呢件事我自己面對。」在拘留期間,他思考人生,在執法部門入面聽其他被拘留人士分享以前坐監的經歷,他還懂得講笑說比相像中有趣。對於他保釋後表示報警無用?林作即時口窒窒,表示法律建議下不可回應,問到他言論是否負法律責任?「不承認有咁嘅情況,有啲問題未必基於事實,一律不作回應。」


問到他有否為涉牽其中而生感後悔?「好哲學,何為後悔人生?應該點去睇過咗去或發生咗嘅事,只可以講發生咗,要勇於面對,盡自己所能去解決,絕對有承擔有擔當。」對於虛擬資產,他覺得這方面法律上規管進展好快,現在沒有全面睇法,但他會繼續觀察,之後或會有更多睇法。提到媽媽,他直認媽媽非常擔心,「傳統家長角度,現在情況非常嚴重,不是每個人都熟悉無罪假定的普通法概念,佢擔憂,我好唔好意思。」問到會否擔心人生安全,林作又口窒窒,「有啲人唔喜歡我,討厭我,唔係第一日嘅事,我希望更加多人睇到,今時今刻我肯出來,係有擔當嘅人,覺得交畀法律制度去調查,同埋可以還我清白。」


由於他已終止兌換電子貨幣公司業務,租約亦中止,現在已冇做任何相關業務,至於將來的事,以後再說。對於他的業務都告終,問到未來大眾如何再相信他時,他稱:「呢兩日我觀察有值得同大家分享嘅事,第一,人生去到33歲,近48小時,我收到最多祝福和支持私訊和訊息,來自朋友、前同事和網民,好感動,無諗過咁感動,好多網民討論,當然有好多hater,落井下石,食足咁多年花生,今次食得最開心,不過有唔少心水清網民話:「你哋睇佢可能係失敗者,但可能係我哋最成功嘅失敗者,佢嘅成可以不斷地失敗,而繼續行下去。」


睇完幾感動,我想趁呢個機會,願意將佢哋嘅打氣說話講出嚟,都有hater話我搵打手或自己打,我只想做個紀錄,同話畀佢哋聽我收到祝福。」談及取消寫字樓兩年租約,他表示無人會諗到,所有人都好震驚,他形容過去發生的事情,他說:「今年頭半年醉心保險事業,6月離職之前公司,開過記招,嗰次都十分之大鑊,3個月內,低處未算低,發生今次事件,人生總有跌跌伏伏,但咁短時間裏面,中間做過眼睛大手術,至今視力都未恢復,仲脫咗4隻智慧齒,好痛苦,只可以講,呢3、4個月不好過,依家係最難過一關,9月9日中環寫字樓開幕儀式,今日9月22日,短兩個禮拜唔夠,發生咁多事,如果代入我人生,係幾咁不容易,但會積極面對,選擇其他方法更加無用,希望大家咁過大家人生。」
早前女友裕美與媽媽關係破冰,問到現在「婆媳」關係會否更拉近?他笑稱:「拉到太近,佢兩個對話多過我好多,佢哋兩個會打電話傾。」最後裕美陪林作離開,有人問到林母是否在場,裕美即擋駕說:「不要搞老人家。」對於網民讚她是最佳女朋友,她苦笑說多謝,林作即搶答表示同意。於尾聲時,林作女友裕美戴上口罩現身,跟林作的律師講了幾句之後,跟林作手拖手一同離開。問到裕美有網民指她是最佳女朋友,林作搶答表示:「我同意。」裕美:「盡力而為。」


林作於記者會提出6大要點


1.19日離開執法部門。


2.已聘請大律師,所以公開下或私底下都不回應事件


3.中環辦公室已於昨日終止租約,亦停止業務


4.好多人十分苦惱,我一樣有更多苦惱。正如我偶像邱吉爾所說:「I am an optimist. It does not seem too much use being anything else.」


5.我想做好多嘢,到我有一日處理好問題,喺能力範圍內,法律容許下一定會做


6.我會協助相關機構,希望事情得到解決


問答環節中,有記者問及:「呢兩日瞓得好唔好?」林作想了半秒後,回答:「我係瞓得好嘅。」



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!