掃呢頁CODE去手機

2024年2月4日 星期日

鮮娛糧:鮮娛糧|波波自言「1日7次」最愛呢個姿勢 恨搵個餵得飽自己嘅男友 #波波 #黃婧靈

「無綫咪神」黃婧靈(波波),有着36E傲人好身材嘅佢,亦憑住出位嘅言行畀網友封為「性女」,而不時喺社交網同粉絲分享生活點滴嘅佢,日前更同粉絲玩你問我答 ...






「無綫咪神」黃婧靈(波波),有着36E傲人好身材嘅佢,亦憑住出位嘅言行畀網友封為「性女」,而不時喺社交網同粉絲分享生活點滴嘅佢,日前更同粉絲玩你問我答,不過隨着波波早前傳出「自殘」傳聞後,出鏡率更大減,引嚟唔少網友更加好奇佢嘅去向。


有網友提問:「點先可以做你男朋友?」佢應道:「靚仔,大隻,正囉,同埋錫我買嘢食畀我。我想搵一個餵得飽我嘅人。」亦有人問:「最近忙緊咩?」波波則答非所問道:「依家呢條Q&A。」另外,亦有網友透露自己身材同波波差唔多,想問吓有冇解決腰酸嘅辦法,而波波亦認真回應道:「細個試過,因為細個啱啱開始發育,就唔係好習慣。讀書時一次過上8堂會好攰,所以我會坐前少少,趴喺枱度,卸一卸力。呢個係我鍾意pose,擺上枱!」


另外,亦有網友問道佢感情事,對此佢分享道自己已經單身咗2-3年時間:「總之我入咗『後生仔』之後一兩年就散咗,因為我分唔到時間一齊返工、讀書同拍拖,所以我就唔選擇浪費人哋時間。」至於有網友問道最近好少喺J2見到波波,波波則直言:「當然啦,我都冇拍J2,所以你唔會見到我,除咗之前拍咗個《冇人性教育》。」根據波波嘅回應及曝光率減少,似乎暗示自己已經失寵。最後,網紅出道嘅波波,似乎亦相當想番去做返網紅,直言好樂意同網紅合作:「唔會話唔會,因為未來咁多可能性,冇人知,同埋返去拍嘢都幾好。」至於網友問道佢點樣維持好身材,佢亦大方道:「以前全盛時期做足1日7次……唔係,一個禮拜7次,一次3個鐘,仲有打boxing。」


身材澎湃的,不只有波波一個。素來也出名身材火辣的「籃球女神」方泳琳,早前就在社交網上出甫宣布跟男友拉埋天窗。


不少網民都留言恭喜,就是方泳琳自己都也留言恭喜老公,並說他將成為一個身負重任的男人。最近她甫出的婚前影片,不但見準新郎帥如白馬王子,而泳琳更穿上超低胸婚紗。在攝影師的「魔鬼視角」下,胸前深坑畢露,性感得令人窒息,籃球女神真不是浪得虛名。



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!