掃呢頁CODE去手機

2024年2月4日 星期日

Twins被粉絲22年不離不棄感動變大喊包 兩人竟被要求做呢樣嘢 #Twins

《TWINSSPIRITSINCE2001LIVEINHONGKONG》昨晚(3/2)來到第11場,適逢是「歌迷場」,向來愛錫粉絲的蔡卓妍(阿Sa)和 ...




《TWINS SPIRIT SINCE 2001 LIVE IN HONG KONG》昨晚(3/2)來到第11場,適逢是「歌迷場」,向來愛錫粉絲的蔡卓妍(阿Sa)和鍾欣潼(阿嬌),特別安歌多4首歌,並選唱了為歌迷而寫的新歌《忠粉》 ,兩人未開口唱時已被歌迷的熱情感動到落淚,場面感人。

阿Sa台上表示:「今晚係Fans 場!真係未開騷喺樓下已聽你哋嗌啲聲,太犀利」Twins續言組合走來22年不容易,最感謝歌迷一直無論好壞日子都陪伴到底,讓她們可以行下去後,阿Sa說,「今晚我想唱一隻歌,係一首新歌,呢首歌係紀錄咗喺最新專輯裡面,兩個字嘅,送畀所有嘅歌迷 ,呢首歌《忠粉》....哎也.... 未唱已經想喊......」兩人淚流滿面唱完這首新歌後,降台下來即拿紙巾不停抹淚,兩人不約而同表示 : 「 太感動真係,要平靜下先....」歌迷就狂叫她們唔好喊。

平靜過後,換上公主打扮的Twins,又變回平日瘋癲模樣,突然唱:「冇咗你哋我哋會死!ABCDEFG FANS FANS 我哋支持你!」讓現場陪住她們感動而哭的歌迷又忽然開心笑爆,阿Sa笑言:「 我哋不嬲係咁,想唔想像到呢22 年,我哋都係咁?哈哈哈.....」現場歌迷竟狂叫:「咀佢、咀佢!」阿Sa笑住說:「你哋真係,有咩咁特別? 又唔係未見過?成日都做㗎」

而兩人最後都是敵不過現場萬人大叫「咀」,就搞笑跳出像打功夫一樣舞步,阿Sa拉阿嬌過來咀,但第一下竟然係失手相撞,笑爆全場,第二次再真係完美咀到,歌迷叫聲亦嗌裂整個紅館。阿嬌咀完之後就笑道:「真係無聊呀你哋!見係Fans場滿足下你哋啦。」

昨晚安歌時,Twins亦換上新衫出場,萬人K歌大合唱經典歌後,每晚給予觀眾評分的阿嬌,就打出500分!阿Sa更話:「 今晚係咪唔駛瞓,我都唔想走點歌啦,安歌到凌晨三點呀!」讓氣氛推上最高點。

歌迷瘋狂點歌,最後Twins安歌了五首歌 : 《大浪漫主義》、《百試不厭》,《士多啤梨蘋果橙》,《大紫大紅》及《死性不改》,再以《風箏與風》作結,讓歌迷大滿足離去。此外何超雲, 何超蓮,及張達明亦有來支持。


本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!